כבר שמענו על סיפורי בגידה שהובילו להליכי גירושין מכוערים ומסובכים. במקרה הזה עורכי הדין שרין וגדלי סולן חשפו מקרה יוצא דופן שהותיר אותנו המומים לגמרי. כבר חודשים ארוכים שבני זוג ממרכז הארץ, בשנות ה-40 לחייהם, גרים יחד אך לא ממש מנהלים חיי זוגיות אמיתית, זאת בגלל שהאישה גילתה שבעלה מנהל רומן עם אחת מהעובדות שלו. על אף שהכחיש האישה החליטה להתגרש, מה שהוביל למעשה קיצוני של הבעל שרק גרם לו להסתבך עוד יותר. 

אחרי שהאישה התעמתה עם בעלה בנוגע לבגידה וזה בחר להכחיש את הפרטים, הבעל המשיך לצאת ולבלות לילות רבים מחוץ לבית. האישה הודיעה לבעל כי היא מתכוונת להתגרש ממנו, אך מה שהטריד אותו בכל הסיפור היה סכום הכסף העצום שנקב בכתובה, מיליון דולר, והפרידה מהרכוש שצברו יחד. כדי להימנע מההפסד הגדול הבעל החליט לשים מעקב על אשתו, אך לא מצא דבר. 

בשלב זה הבעל אובד העצות החליט לבצע את המעקב אחר אשתו בעצמו, רכש כל מיני מכשירי הקלטה וצילום ופיזר אותם ברחבי הבית. מזל שהאישה לא פריירית והיא הבינה בדיוק מה אלו המכשירים החדשים שהופיעו במקומות שונים – מצית, עט ומחזיק מפתחות. האישה החליטה להתייעץ עם עורכת דינה בנוגע למכשירי ההקלטה, שייעצה לה לסלק אותם ולחשוף בפני בעלה, אך היא חיפשה נקמה קטנה ובחרה בדרך אחרת. 

את המצת, שהיה בו מכשיר הקלטה ומצלמה, היא נתנה לשכן כשביקש להדליק סיגריה ואמרה לו: "זו מתנה ממני". לגבי העט שהיה מונח על המזנון בסלון היא "כיבסה אותו בטעות" יחד עם חולצה, ומחזיק המפתחות נוטרל כשהיא נתנה אותו לבתה הגדולה שלקחה אותו לשירותה הצבאי. רק לאחר שהבעל הבין שאין באמצעותו דרכים לצותת לאשתו הוא החליט להתחיל בהליך הגישור. עו"ד סולן טוענת כי הבעל יחויב בסכום של מילון דולר שנקבע בכתובה, כמו גם שתי דירות ודמי מזונות, כפי שדרשה האישה. הבעל טען: "אין לי קשר עם אף אחת מהעובדות שלי", לעומתו סיפרה האישה: "שמעתי שעזב אותה לעבר לאחרת. בכל מקרה אצלי הוא גמור". 

עורכי הדין שרין וגדלי סולן (צילום: אולגה סולן)
עורכי הדין שרין וגדלי סולן (צילום: אולגה סולן)