א'קיילה גאן, בת התשע ממיזורי, ארה"ב, שמרה על קור רוח ותפעלה בצורה מדהימה את לידת אחותה הקטנה, שהגיחה לעולם במפתיע. אמה של א'קיילה, אנג'ליקה בת ה-30, החלה בצירי לידה כשבוע לפני התאריך המיועד, בעוד בעלה היה תקוע בפקקים ולא הספיק להגיע לרגעי הלידה המרגשים. כדי להשתלט על הסיטואציה, א'קיילה הפכה למיילדת קטנה ושלפה את אחותה הקטנה מתוך הרחם של אמה. צפו בראיון לערוץ החדשות FOX4: 

בעוד אנג'ליקה צורחת מכאבים בגלל הצירים, בתה הקטנה הזעיקה את שירותי החירום ואת קרובי המשפחה כדי שיוכלו לעזור ברגעים הקריטיים. לפני שהעזרה הספיקה להגיע התינוקת הקטנה מיהרה לצאת החוצה, מה שאילץ את בת התשע להשתלט על המצב. בזכות זה שהאם היולדת היא אחות בבית חולים, היא הצליחה להדריך את בתה בלידה, ובמקביל שירותי החירום היו על קו הטלפון וליוו את התהליך.

"בהתחלה היא פחדה אבל הדרכתי אותה והסברתי לה שאלו רק אני והיא כאן ונצטרך לעשות את זה ביחד", סיפרה אנג'ליקה בראיון לתקשורת המקומית והוסיפה: "א'קיילה הייתה מדהימה. היא התקשרה למשטרה, לבעלי ולאחותי ועזרה לי להביא לעולם את אחותה הקטנה, אוברי". לדברי האם, א'קיילה הייתה הראשונה שתפסה את אוברי הקטנה אחרי שהגיחה לאוויר העולם, דקה אחת לפני שהבעל הגיע הביתה.