שוטר בדימוס, בתחנת סינסינטי שבאוהיו, ארה"ב, טוען כי התעורר ממוות קליני, אחרי שעבר תאונת דרכים מחרידה. ג'ף קולטר חשף כי בשנת 2014 היה מעורב בהתנגשות חזיתית עם רכב אחר, מה שהוביל אותו למצב של בין חיים למוות. אחרי שניצל בנס מהתאונה הקשה, השוטר סיפר כי הוא ביקר בגן עדן ובגיהנום – והתיאור שלו ידהים גם אתכם. האזינו לסיפור העולם הבא של השוטר לשעבר: 

לדבריו של קולטר, הוא הובהל אל בית החולים המקומי אחרי התאונה, שם עבר ניתוח חירום כשליבו הפסיק לפעום. "הדבר האחרון שאני זוכר זה שהתעלפתי בזרועות אשתי בבית החולים ולאחר מכן כבר הייתי בעולם הבא. התחלתי לראות תמונות של שדים, שמעתי נהמות וצחקוקים והרגשתי את נשמתי עוזבת את הגוף שלי. אני גם זוכר שראיתי ערפל על הרצפה והתקרה", סיפר השוטר. 

בהמשך קולטר סיפר כי הכל סביבו היה שחור וכי הוא זוכר שצעק "ישו עזור לי", בזמן שבבית החולים כבר כמעט קבעו את מותו. בנוסף לכך, קולטר סיפר כי פגש גם את אמו בזמן המוות הקליני: "היא הופיעה לי פתאום מול הפנים והביטה לי ישר בעיניים. זו הייתה גרסה צעירה יותר של אמי ומשום היא שטפה ידיים". מנקודת מבט של אדם מאמין, השוטר הסביר כי הוא חושב ששטיפת הידיים העידה על ניקיון הכפיים והעובדה שהיא סולחת לו על הכל. "היא נתנה לי מבט אימהי כזה וזהו, התעוררתי בחזרה", הוא סיפר.