סרטון מרגש הצליח לסחוף את הרשת, במסגרתו כלבה משוטטת התחננה בפני עוברים ושבים שיצילו את הגור שלה, לאחר שנתקע בשלולית זפת. בתיעוד אפשר לראות את האם המיואשת מיללת ומתרוצצת במעגלים סביב שני גברים, שגם צילמו את הסיטואציה, ומנסה לגרום להם לעקוב אחריה למקום בו שכב הגור שלה חסר אונים. צפו בתיעוד הכלבה מובילה את המחלצים: 

הרגע המדהים, שהתרחש בכפר נאמצי שברוסיה, תועד אחרי שגבר אחר, בשם יגור, עבר במקום ומצא את הכלבה המסכנה. יגור התקשר אל שני מחלצי החיות וכאשר הם הגיעו הם נתקלו בדרך בכלבה האם, שהובילה אותם עד למקום החילוץ. שני המחלצים, האחים וסילי ובוריס קרימקוב, החלו לנקות את הגור הקטן, בזמן שהאם המודאגת צופה בהם מהצד. 

תחילה האחים השתמשו בסולר, כדי להסיר את הזפת הדביקה מהפרווה, ולאחר מכן הם שטפו את הגור במי נהר שנמצא בסמוך למקום. "הגור היה ספוג בזפת והיה נראה כמו מומיה שעדיין בחיים. הוא אפילו לא היה יכול לבכות ורק ילל בעדינות מדי פעם", סיפר וסילי והוסיף: "לקח לנו שלוש שעות לשטוף אותו ולבסוף נתנו לו חלב ולקחנו אותו לווטרינר". אחרי שהתפעול האירוע הסתיים בהצלחה, האחים קרימקוב החליטו לשוב אל מקום החילוץ ולכסות את בור הזפת, במטרה למנוע את הסכנה הבאה.