ברפת קטנה בבנגלדש, הודו, הגיחה לעולם פרה קטנטנה, שככל הנראה שברה את שיא העולם בתור "הפרה הקטנה ביותר". הפרה הננסית, שנקראת רני, היא בת 23 חודשים, במשקל 26 ק"ג ובגובה של 51 ס"מ בלבד, כעשרה סנטימטרים פחות מהפרה שמחזיקה בשיא העולמי הנוכחי, מה שהופך אותה למחזיקה לקטנה ביותר מאז יוני 2014. צפו בפרה הקטנה ביותר בעולם:

הפרה הקטנה ביותר בעולם (צילום: רויטרס)

עשרות אלפי אנשים הפרו את הגבלות הקורונה בהודו במטרה לראות את החיה יוצאת הדופן, השייכת לזן פרות בהוטאני. בעלי הרפת בה נולדה רני הפרה, חסן הוולדר, סיפר בראיון: "בכנות, התעייפנו מרוב ביקורים. היו פה כ-15 אלף אנשים רק בשלושת הימים האחרונים". כמו כן, הוא סיפר כי פנה אל ארגון שיאי גינס העולמי במטרה לרשום את הפרה, אך אלו הודיעו כי יכריזו על החלטתם רק בעוד כשלושה חודשים. 

מנכ"ל חברת שיור אגרו תעשיות בע"מ, קאזי סופיאן, הסביר: "גזעי בקר מהסוג הזה הם יחסית קטנים ואינם גדלים מעל ל-80 ק"ג, אני מאמין שרני הפרה תגיע עד ל-30 ק"ג מקסימום, אך אין לה כל בעיות בכבד והיא מתנהלת בצורה פנטסטית". כמו כן, סופיאן סיפר כי רני עונדת פעמון קטן על צווארה כדי שיסמל את בואה בין כל הפרות הגדולות. "תאמינו לי, היא יכולה לרוץ יותר מהר מהארנבות שלנו. היא חמודה מאוד ואנו מתכננים לאפשר לה לחיות כמה שיותר זמן", הוא אמר.