בשבוע שעבר תועד סרטון טיקטוק משונה שהצליח לעשות גלים ברשת וגרם לגולשים להלם מוחלט. במהלך טיסה קצרה של כשעתיים וחצי בלבד, אחת הנוסעות חטפה "התמוטטות עצבים" והחלה להשתולל על סיפון המטוס באוויר. אותה האישה ניסתה לפתוח בכוח את דלת המטוס ואף נשכה את אחת הדיילות של חברת אמריקן איירליינס, מה שהוביל את הצוות לנקוט בפעולה קיצונית. צפו בתיעוד ובהסבר הסיטואציה החריגה:

השתוללה במטוס ונקשרה לכיסא (צילום: טיקטוק)

האירוע המטריד אמנם תועד בסרטון וויראלי אך הוסר מהרשת תוך זמן קצר, מה שהשאיר אותנו עם החלק האחר של האירוע – הדרך בה השתלטו על המצב. כדי למנוע מאותה האישה להמשיך להשתולל, צוות המטוס קשר אותה אל המושב וסתם את פיה בעזרת נייר דבק שמנע ממנה לצרוח ולהפריע לשאר הנוסעים. 

אחת הנוסעות, שהייתה בדרכה מדאלאס לעיר שארלוט שבקרוליינה, צילמה את הרגע בו ירדה מהמטוס וראתה את האישה קשורה לכיסא בחוסר אונים. אחרי שהסרטון הפך לוויראלי היא הסבירה מה התרחש על הסיפון: "בסביבות השעה 01:30 בלילה התחלנו לראות את כל הדיילים רצים בין המעברים בטירוף ומתלחששים ביניהם. הם התחילו לנעול את חדרי השירותים והכל היה נראה כמו כאוס, לא הבנו מה קורה". 

בשלב מסוים הטייס עלה לדבר במערכת הכריזה וביקש מהנוסעים לשבת במקומם, שכן היה מדובר באירוע בטחוני לכל דבר. חברת אמריקן איירליינס אישרה את המקרה בהצהרה: "בזמן טיסה מדאלאס לשארלוט ב-6 ביולי צוות טיסה מספר 1774 דיווח על חשש בטחוני אפשרי לאחר שנוסעת ניסתה לפתוח את דלת המטוס ותקפה פיזית את אחת הדיילות. למען בטחונם של שאר הנוסעים אותה האישה הייתה מרוסנת עד לרגע הנחיתה ולאחר מכן נלקחה בידי אנשי אכיפת החוק". בנוסף, נמסר כי בתום האירוע האישה הועברה אל בית חולים פסיכיאטרי לצורך הערכת בריאות הנפש שלה.