משתמש טיקטוק בשם גרטי, שעובד בחנות לתיקון טלפונים, כבר צבר מיליוני צפיות על סרטונים שונים שהעלה בעבר, בהם חשף כל מיני סודות שהתגלו במעבדת התיקונים. אחד הסרטונים, שהועלה לפני כשבועיים ונצפה מאז כ-32 מיליון פעמים, חשף מה מצא בתוך אחד הטלפונים שהגיעו אליו – והגולשים לא נותרו אדישים. צפו - זה מה שהתחבא בתוך הטלפון של הבעל הבוגד:

הבעל הבוגד החביא את ההוכחה בתוך הטלפון שלו (צילום: טיקטוק)

בסרטון של גרטי הוא סיפר כי אישה הגיעה אל החנות שלו במטרה לתקן את פתח חיבור המטען של האייפון שלה ואף ביקשה שהתיקון יעשה "בהקדם האפשרי". גרטי העיף מבט קצר על האייפון ומיד הבין במה מדובר, הביא פינצטה ושלף שטר מקופל בתוכו היה פתק קצר. "תגיד לאשתי שהטלפון הרוס. ה-100 דולר האלה שלך", היא כתוב בתוך הפתק שהסתתר מגולגל בשטר. 

הצופים ההמומים נדהמו מהדרך הלא שגרתית בה בחר הגבר להעביר את המסר אל מתקן הטלפונים, אך מסביב נותרה השאלה: מה הוא כבר היה יכול להסתיר?. עשרות אלפי תגובות והשערות נצברו על הסרטון, שכן הגולשים הסקרנים לא הצליחו להתאפק ולחכות להמשך הסיפור. "איזה ערמומי, הוא בטח בגד באשתו ורצה להסתיר ממנה את המאהבת", טען אחד הגולשים, בעוד אחר הוסיף: "איזה חולני! כמה רחוק אנשים ילכו כדי לשקר?".