לפני 24 שנים, כשהיה בן שנתיים בלבד, גאו שינז'ן הסיני נחטף מחצר ביתו ומאז נעלמו עקבותיו. הוריו שבורי הלב של הצעיר בילו את שני העשורים האחרונים בניסיונות לאתר את בנם האבוד, סרקו כל חלק בטווח 500 אלף קילומטרים ואפילו נתנו השראה לסרט שיצא בשנת 2015 בשם "אבודים ואהבה". רק ביום ראשון האחרון הבן החטוף זכה להתאחד עם הוריו, שלא ויתרו עליו אפילו לא לשנייה. צפו בטריילר של הסרט בהשראת הסיפור:

אביו של החטוף, גנגטנג בן ה-51, השקיע את כל חייו במאמצים למצוא את בנו האהוב והלך הכי רחוק שאפשר כדי להשיג את המטרה. במהלך מסע 500 אלף הקילומטרים, גנגטנג הסתובב בכל רחבי המדינה על אופנוע אליו הייתה מחוברת תמונה של בנו. הוא שבר עצמות, היה מעורב בתאונות ונתקל בשודדי דרך, אך כל אלו לא מנעו ממנו להמשיך במסע החיפושים המפרך. כחלק מהתהליך האב גם עזר לעוד שבעה ילדים חטופים נוספים להתאחד עם הוריהם, כשהפך לחלק חשוב בארגון הנערים בסין. צפו באיחוד קורע לב בין ההורים לבן האבוד: 

בזכות בדיקת DNA, משפחת שינז'ן מצאה את הבן האהוב, שהיה במשך כל השנים בידיהם של החטופים. גאו הצעיר כלל לא ידע שנחטף וחי עם החוטפים שלו לאורך השנים כאילו היו משפחתו הביולוגית. על פי הדיווחים, החוטפים של גאו זוהו בשמם הו וטאנג, שהחליטו לקחת את הילד הקטן מביתו לאחר שלא הצליחו להביא ילד בעצמם ולא היה להם כסף לטיפולים. השניים גידלו את גאו באהבה רבה, מימנו לו את לימודיו באוניברסיטה ותמכו בו כשהחליט ללכת להיות מורה. 

כיוון שעברו כל כך הרבה שנים זוג החוטפים האמין שהוריו הביולוגים של גאו ויתרו עליו, אך נדהמו לגלות שמסע החיפושים לא נפסק מעולם. שני החוטפים אותרו ונעצרו בידי המשטרה המקומית לחקירה, על אף שגאו לא תומך בהחלטה כיוון שגדל אצלם כל השנים והחשיב את אותם כשהוריו. לעומת זאת, גאו אמר לתקשורת המקומית: "אני מעריץ את ההתמדה והמאמצים ארוכי השנים שההורים שלי עשו".