לרוב הורים לתינוקות שזה עתה נולדו משקיעים מחשבה בבחירת שם הילד או הילדה, אך אבא אחד בחר את השם של הבת שלו מסיבה לא שגרתית. משתמשת טיקטוק מקנטאקי שבארה"ב חשפה בעמוד שלה את הסיפור יוצא הדופן שעומד מאחורי השם שלה והפכה לוויראלית ברשת. אותה האישה, בשם כריסטינה, חשפה כי אביה החליט לקרוא לה על שם המאהבת שלו, כדי שאמה לא תחשוד בדבר. צפו בסיפור של כריסטינה (הבת, לא המאהבת):

האב קרא לבתו על שם המאהבת כדי לא להתבלבל (צילום: טיקטוק)

כריסטינה סיפרה כי זוג ההורים קיבל החלטה – אם זה בן האימא תבחר את השם ואם זו בת אז האבא. כשהגיע רגע הלידה, שנעשתה בניתוח קיסרי, התגלה כי נולדה תינוקת קטנה ולכן האב בחר את השם כפי שהוחלט קודם לכן. במשך מספר חודשים ההורים אהבו את השם, אלא שאז האם הטרייה גילתה מה עמד מאחוריו. התברר כי אביה של כריסטינה ניהל רומן סודי עם מאהבת באותו השם, לכן החליט לקרוא לבתו כריסטינה למקרה שיתבלבל. 

"אני מרגישה שרוב האנשים נקראים על שם אדם אהוב או שיש סיפור חמוד מאחורי השם שלהם, אבל זה לא המקרה אצלי", פתחה כריסטינה את הסיפור. בהמשך היא סיפרה: "כמה חודשים אחרי הלידה שלי אמי גילתה שאבי בוגד בה, ונחשו איך קוראים למאהבת? כריסטינה. הוא בחר לקרוא לי ככה למקרה שהוא יפשל ויגיד את השם הלא נכון, כך הוא יוכל לומר שהוא מדבר עליי". 

מאות אלפי גולשים צפו בסרטון של כריסטינה ונדהמו מהסיפור ההזוי שחשפה על עצמה. "וואו, זה אולי המעשה הכי אנוכי שאפשר לעשות", כתב אחד הגולשים, בעוד אחרת הוסיפה והודתה: "אבא שלי קרא לי על שם האהבה הראשונה שלו".