אישה בת 21 מאנגליה טוענת כי הותקפה, בזמן שהתקלחה, על ידי רוח רפאים שעקבה אחריה מעבודתה בחנות לביתה. בעקבות התנהגותה האגרסיבית של הרוח, צוות העובדים של החנות שיער כי מדובר באדם שנרצח בשטח החנות מספר שנים קודם לכן.

ליאה לואיס, אשר עברה עם אמה לאזור דרבישייר שבאנגליה, אמרה שהיא נאלצה בעקבות המקרה להתקשר למדיום על מנת שיטהר עבורה את הבית וכעת היא בודקת אם גם לה יש יכולות תיקשור לטענתה, היא ואמה עברו הטרדות חוזרות ונשנות מידי הרוח בחודשים האחרונים, אך כעת בעזרתו של המדיום, הרוח הצליחה "לעבור לצד השני".

"לא ראיתי ולא הרגשתי כלום בזמן המקלחת, רק לאחר שיצאתי ממנה ראיתי את השריטות בזמן שהתייבשתי. אמרתי לאמא שלי מה קרה והיא אמרה שהיא חושבת שצריך להתקשר למדיום. כבר חווינו אירועים מהרוח בעבר, אבל עכשיו זו תקיפה פיזית אז החלטתי להתקשר", סיפרה לואיס.

אמה של ליה הוסיפה: "היא התחילה לומר שהיא רואה ושומעת דברים שאף אחד אחר לא יכול לראות או לשמוע. אני זוכרת שערב אחד, בזמן שנסענו, היא שאלה אותי אם אני רואה ילדה קטנה עומדת לצד הכביש, אני לא ראיתי כלום אבל היא כן". לטענת האם, ליה שמעה גבר נושף באוזנה מוקדם יותר באותו היום בו הרוח שרטה אותה במקלחת.