תושב קובנטרי שבאנגליה חנה בסך הכל בחנייה הפרטית של ביתו השכור, וחטף דו"חות חנייה יותר מ-2,000 לירות שטרלינג (9,000 ש"ח).

לדבריו, בתוך פחות משלוש שנים הוא ספג את הקנסות הרבים יחד עם "ערימה של מכתבי איום". עוד הוסיף כי הוא שוכר מבעל הבית הפרטי גם את מקום החניה, ומשלם עבורו תוספת.

הוא נתקל לראשונה בבעיה כשמכר את מכוניתו אך שכח להעביר את היתר החניה למכונית האחרת שלו. כאשר שוחח עם הרשות שאחראית על הנפקת ההיתר, זו אמרה לו כי אין ברשותה אישורים זמינים ושיינתן לו פטור פרטני.

למרות זאת, הרשות הבריטית שאחראית על בקרת החנייה לא לקחה בחשבון את אותו הפטור, והאיש, כאמור, החל לצבור קנס אחר קנס. גם כשהחליף את מכוניתו השנייה, הדו"חות לא פסקו מלהגיע, ואף החמירו כאשר החברה הבריטית שאחראית על דו"חות החנייה הוחלפה.

הוא אמר לאתר החדשות קובנטרי לייב כי הוא "שמר את האישור שלי בתצוגה, אך איש לא שלח לי מכתב לפיו אני צריך לעדכן אותו בחברה החדשה וקיבלתי שבעה קנסות תוך שלושה ימים".

"ניסיתי לספר להם על זה, אבל הם אמרו שהם שולחים את הנושא לעורכי הדין שלהם כדי לטפל בהם", הסביר, "למרות שהם לא אמרו לי שאני זקוק להיתר חדש".

"זה פשוט הרגיש שהם מתעללים בי", סיפר. "בעיקרו של דבר, מציקים לי. הגעתי למצב בו הרגשתי ממש מצוקה מהעניין הזה, חסר תקווה, זה הרגיש מגוחך. המכתבים לא הפסיקו להישלח, דרשו ממני לשלם כסף תוך איומים שהם יבואו אליי הביתה".