לוקה שבה הביתה! מאז שכלבתו של זוהר איטח מראש פינה, לוקה, נגנבה מביתו לפני 9 שנים, הגעגועים אליה לא הפסיקו. למזלו הגדול של איטח, הכלבה נמצאה השבוע, על ידי הצטרפות מקרים ונסיבות שנכתבו אך ורק בסרטים. על כך שוחח הבוקר (רביעי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב בתוכנית הבוקר של 103FM: "כשאמרו לי את הדבר הזה פשוט לא האמנתי, עזבתי הכול כמובן".

מציאתה של לוקה הייתה בלתי אפשרית אלמלא עזרתו של הוטרינר ד"ר גיל שביט מיסוד המעלה, שסיפר: "נתחיל מזה שאת זוהר אני מכיר טוב אבל עשר שנים אני לא ראיתי אותו, הוא טיפל בכלבה שלו אצלי עד גיל שנתיים ושניהם נעלמו. התקשרו אליי בחורים צעירים שאמרו מצאנו כלבה באזור הכנרת, היא לא רשומה בשום מקום אבל רשום שהשבב נמכר אליך, אתה בעל השבב".

"חיפשתי במחשב שלי והגעתי לזוהר", המשיך. "ראיתי שעשר שנים לא ראיתי את זוהר ואת לוקה. מספר הטלפון היה של מירס ישן, מי שזוכר עוד מה זה מירס. התחלתי לחפש מה המספר שלו ואיפה הוא גר".

"אני 30 שנה וטרינר ולא היה לי דבר כזה", סיפר בתדהמה. "הכלבה הייתה אצל וטרינר מטבריה, הוא הגיע אליי ואני התחלתי לחפש איך לאתר את זוהר". איטח המשיך וסיפר: "מתקשר אליי דוקטור גיל שביט, אני בהתחלה אומר לי מצאו את לוקה לקח לי כמה שניות לעכל את זה בכלל, עברו המון המון שנים. זו כלבה שהייתה איתי בכל מקום אפשרי, אני מטייל המון".

"פשוט טירוף", אמר עוד. "כשהוא אמר לי את הדבר הזה פשוט לא האמנתי, עזבתי הכול כמובן והוא חיבר אותי לחבר'ה שמצאו אותה". האם הכלבה לוקה זיהתה את בעליה אחרי 9 שנים? איטח סיפר סיפור די מאכזב: "פחות, היא הייתה די בטראומה, נורא מוזנחת, נורא. פשוט לקחתי אותה ואנחנו מתחילים איתה סוג של שיקום".