בעלים של כלבה לבנה וחמודה דיווח לרשויות המקומיות באוהיו כי חיית המחמד שלו יצאה ביום שלישי שעבר מהבית, רצה לכיוון היער ונעלמה. קוני פריק, הבעלים, חיפש את הכלבה גרטי במשך חמישה ימים וכבר חשב שאבדו עקבותיה, אלא שאז השכנה מהבית הסמוך התריעה בפני הרשויות ששמעה יללות של כלב מתוך המוסך שלה, אך לא מצאה מהיכן בדיוק הגיעו. רק כשאני צוות החילוץ הגיעו למקום התברר מה קרה שם. צפו ברגעי החילוץ של הכלבה גרטי:

חילוץ הכלבה מקיר הבטון (צילום: Cincinnati Fire Department)

כוחות כיבוי האש וההצלה של סינסינטי שבאוהיו, ארה"ב, הגיעו אל ביתה של השכנה והבחינו ברווח צפוף בין שני קירות ובינו הייתה הכלבה גרטי. על פי הדיווח של אתר החדשות WKRC, גרטי נפלה בין שני קירות הבטון ונתקעה שם במשך חמישה ימים, עד שביום ראשון האחרון צוות החילוץ הוציא אותה משם. עם זאת, כיוון שלא היה שום דרך להתכופף ולהגיע אל הכלבה חסרת האונים, הצוות נאלץ להגיע מכיוון אחר.

"לא הייתה שום דרך להוציא את הכלבה מתוך החור והבנו שאנחנו נצטרך לפרוץ את קיר הבטון בעזרת פטישים ומסור", נמסר בהצהרה של כיבוי האש. משימת החילוץ אמנם נגמרה תוך עשר דקות, אך הותירה אחריה נזק לרכוש של אלפי שקלים. בתיעוד מהאירוע, שהועלה לעמוד הפייסבוק של כוחות כיבוי האש, אפשר לראות את הכבאית ג'ני אדקינס מפעילה את כל הכוח כדי לחלץ את גרטי ולהוציא אותה החוצה בריאה ושלמה. 

"היא הייתה כל כך מתוקה וכשכשה בזנב בהתרגשות כשהוצאנו אותה", סיפרה אדקינס והוסיפה כי הכלבה נמצאה ללא כל פציעות הנראות לעין אך נראתה תשושה. סרטון החילוץ של גרטי הפך לוויראלי ברשת וסחף תגובות רבות של הגולשים, שהודו לכבאית על הנחישות. "איזה כיף שהצלחת להציל את הגורה הקטנה כשהיא במצב טוב. תודה לג'ני על עבודה מדהימה", כתב אחד הגולשים.