גבר מאינדונזיה, שזוהה רק בראשי התיבות D.W, הזמין כרטיס טיסה בין העיר ג'קרטה לאי בשם טרטה וכמו כולם נאלץ לבצע בדיקת קורונה לפני העלייה למטוס. לצערו של אותו הבחור, הבדיקה הראתה כי הוא חיובי לנגיף ולכן עליו לבטל את הטיסה ולהיכנס מיד לבידוד. כדי להתחמק, הגבר החליט להתחפש לאשתו, השתמש בדרכון שלה ובבדיקת הקורונה השלילית, ואולי תופתעו אך הוא עבר את כל הבידוק בהצלחה. 

אישה לבושה בניקאב, אילוסטרציה (צילום: Getty images)
אישה לבושה בניקאב, אילוסטרציה (צילום: Getty images)

כשכבר הגיע ליעד המבוקש, הגבר שהיה לבוש כולו בניקאב (הלבוש המסורתי של הנשים באינדונזיה) נכנס אל השירותים כדי לפשוט מעליו כל השמלה. על פי הדיווח באתר החדשות CNN, אותו הבחור לא היה מספיק זהיר ונתפס בידי אחת הדיילות כשהוא נכנס לבוש כבחורה ויצא בבגדי גברים. רק אחרי שנתפס בביקורת הגבולות הבינו כי הבעל השתמש בתעודה ובתוצאות בדיקת ה-PCR של אשתו בשדה התעופה חאלים פרדנה קוסומה. 

הדיילת שתפסה את הבעל הרמאי סיפרה: "הייתי בשירותים כשהגבר נכנס בלבוש של אישה. בהתחלה לא הצלחתי לזהות מתחת לכל הבד, אך אחרי שהוא הוריד את הניקאב הוא יצא מהתא בלבוש של גבר וחשף את עצמו בפני מבלי ששם לב". לדבריה, היא הזמינה מיד את אנשי האבטחה בשדה התעופה, שביצעו לאותו הבחור בדיקת קורונה נוספת כדי לאמת את הדברים. 

ראש אגף בדיקות הקורונה בשדה התעופה, מוחמד עריף גני, סיפר לתקשורת המקומית: "שדה התעופה יצר קשר מיידי עם צוות כוח המשימה בעיר טרטה כדי לפנות את הבחור, כשהם לבושים בציוד מגן (PPE) ומשם לקח אותו באמבולנס לבידוד בביתו". כמו כן, נמסר כי באינדונזיה מתכוונים להעמיד לדין את אותו הגבר בתום תקופת הבידוד.