סרטון מתוך רגע הצעת נישואין, שהייתה אמורה להיות רומנטית ומרגשת, הפך לוויראלי בכל רחבי הרשת, אחרי שהתגובה של בת הזוג השאירה את הצופים בהלם מוחלט. הגבר הצעיר והמאוהב חשב על רעיון יצירתי ובחר לכרוע ברך בפני בת זוגו במהלך משחק בייסבול באצטדיון פולאר שבמסצ'וסטס, ארה"ב. רגע ההצעה תועד בידי אחד מהחברים של הזוג שישב בקהל, ואיך נאמר? טוב שכך. צפו ברגע הצעת הנישואין שהשתבשה: 

בסרטון אפשר לראות את הגבר והאישה, לבושים במדי הקבוצה האהובה עליהם, עומדים וצופים במשחק. לפתע, הגבר כרע ברך ושלף את קופסת התכשיטים עם הטבעת, לפני שהכל השתבש לגמרי. בעוד הקהל מריע ושמח בשמחתם, האישה דווקא לא מאוד אהבה את הרעיון, הנידה את ראשה ונמלטה מהמקום כאילו ראתה רוח רפאים. ואם כל זה לא מספיק, אז כל הסיטואציה הוקרנה גם על המסך הגדול באצטדיון. 

אחרי שהאישה ברחה מהמקום הגבר נותר קפוא על ברכיו עם מבט מבולבל ומושפל, בעוד הקהל המום לגמרי ממה שקרה. שלא במפתיע, הסרטון הועלה לרשתות החברתיות וגרף מאות אלפי צפיות ותגובות של הגולשים, שהשתתפו בצערו של הגבר שבור הלב. "הצדעה לחייל שנפל בקרב", קרב בהומור אחד הגולשים, בעוד אחר הוסיף: "זו הסיבה שבגללה לא מציעים נישואין בפומבי". לעומתם, היו גם מי שתמכו באישה וטענו כי "מותר לה גם להגיד לא, זו זכותה".