איזי קאר, בת ה-86, מסרה את בנה לאימוץ כשהייתה בת 20 ומאז לא הפסיקה לחשוב מה עלה בגורלו. לאחרונה, אחרי 66 שנים בנפרד, האם הצליחה לאתר את בנה האבוד שקראה לו ג'ורג', בדרך מפתיעה במיוחד. איזי החליטה לנסות לאתר את בנה ועשתה בדיקת DNA כדי למצוא התאמה, מה שהוביל אותה לגלות כי יש לה נכדה שחיה באוסטרליה, אלא שגם היא מעולם לא פגשה את אביה. יחד, השתיים איחדו כוחות ויצאו לחפש אחר בן המשפחה המשותף.  

שלחו סלפי לסבתא (צילום: Getty images)
שלחו סלפי לסבתא (צילום: Getty images)

בדיקת ה-DNA שעשתה איזי הובילה אותה לגלות כי יש לה נכדה, קים בת ה-43 שחיה באוסטרליה. אחרי שהסבתא יצרה קשר עם קים, השתיים החליטו לנסות לאתר את ג'ורג' דרך הרשתות החברתיות, ולמרבה הפלא הן הצליחו, אלא שכיום קוראים לו קית' גארהי. קים איתרה את הכתובת של אביה, שחי שעיר פרת' באוסטרליה, ונסעה להפתיע אותו בפתח ביתו. 

הבת דפקה על דלת ביתו של קית' וחשפה בפניו: "אני הבת שלך, ומצאתי גם את אמא שלך". לדבריה של קים, אביה היה המום לגמרי וכמעט נפל על הרצפה מרוב התרגשות ובהלה. ימים ספורים לאחר מכן השלושה קיימו שיחת זום מוצלחת, בעקבותיה הן מתכננים גם להיפגש פנים אל פנים כשמגבלות הקורונה יוסרו וטיסות בעולם יתאפשרו בחופשיות. 

על פי הדיווח באתר החדשות Daily Mirror, איזי ילדה את בנה ביוני 1955 והתאהבה בו מיד, אך הוריה לא הסכימו לה לשמור את התינוק. "הוא נלקח ממני בחדר הלידה ומאז לא ראיתי אותו יותר. לא יכולתי לעשות דבר", סיפרה איזי. לדבריה, היא מעולם לא הפסיקה לחשוב על בנה וחיפשה אותו במשך שנים רבות לפני שהצליחה לאתר את נכדתה.