זה היה ערב בינגו שגרתי בבית האבות בגיסבורן שבניו זילנד, כשחבורת נשים קשישות, המבוגרת ביניהן בת 87, ישבה ושיחקה לתומה. לפתע, שני גנבים פרצו אל מועדון הבינגו במטרה לשדוד את דיירי המקום, אלא שהנשים המבוגרות לא נותרו אדישות ונלחמו באומץ מול העבריינים. בראיון לאתר החדשות המקומי New Zealand Herald, בת 67 שנכחה באירוע תיארה את השתלשלות האירועים הלא שגרתית. 

"ישבנו במועדון ושחקנו כרגיל. מי שמכיר את המקום יודע שיש דלת צדדית ממנה אפשר להיכנס בקלות, אלא שצריך לעבור ליד השולחן בו ישבנו כדי להגיע למקום בו הכסף נמצא", סיפרה אחת הנשים. לדבריה, היא הבחינה לפתע בגבר שנכנס למקום בטבעיות וכמעט והתעלמה ממנו, אך שמה לב שהוא מתקדם לכיוון הקופה ומתכוון לגנוב את הכסף. 

"ניסיתי להילחם בו כדי שיחזיר את הכסף והוא הסתובב והחל לרוץ בחזרה לכיוון היציאה, חשבתי לעצמי שפישלתי. בשלב הזה החלטתי לדחוף את אחד השולחנות והוא נפל על הרצפה, אחר כך כל שאר הבנות קפצו עליו והכו אותו בתיקים", תיארה הקשישה. מי שניהלה את משחק הבינגו, איילין למונט, סיפרה כי לבסוף שני הגנבים נמלטו מהמקום, אך שקית הכסף נשארה מאחור. כמו כן, היא ציינה כי הם לא היו חמושים. 

בתום האירוע המטפלות במקום התקשרו למשטרה המקומית, אך עד שהם הגיעו שני הגנבים כבר היו רחוקים מהמקום. על פי הדיווח, דיירות בית האבות יצאו מהאירוע ללא פגע, ואילו אחת המטפלות נפגעה בפניה קלות ודיממה מהאף. בנוסף, מנהלת בית האבות סיפרה כי המקום נשדד כבר בעבר.