בשנת 1976 התרחשה תאונת מטוס בשמי אבו דאבי, דובאי, במסגרתה כל 95 הנוסעים שהיו על הסיפון נהרגו. אחד הנוסעים שהיה על טיסת אינדיאן איירליינס המדוברת, סג'יד טונגל (כיום בן 70), הוכרז בין המתים ובני משפחתו התאבלו על לכתו במשך 45 השנים שחלפו. לאחרונה, המשפחה התוודעה לאמת המפתיעה – הוא היה חי לאורך כל הזמן. 

טונגל עזב את עיר הולדתו קוטאיים שבהודו בשנת 1974 במטרה לעבוד במפרץ הפרסי, והותיר אחריו את הוריו, ארבעת אחיו וארבעת אחיותיו. במשך שנתיים טונגל הפיק אירועים באבו דאבי וכחלק מעבודתו נהג לטוס הרבה בין מדינות. באוקטובר 76' המנוע במטוס עליו טונגל היה החל לעלות באש וגרם להתרסקות המטוס.

מאותו היום טונגל לא יצר קשר עם משפחתו ובשנת 82' עבר להתגורר במומבאי, שם הוא חי עד היום. "לא יצרתי קשר עם המשפחה כי הרגשתי כישלון. נועדתי לעשות את הוני במפרץ ולא הצלחתי לעשות זאת אז חשבתי לעצמי שאעבור בחזרה למומבאי ואחרי שאצליח להתעשר אצור איתם קשר, וגם זה לא קרה. מפה לשם עברו 45 שנה", סיפר טונגל לתקשורת המקומית. 

לפני כשנתיים טונגל חלה ובקושי הצליח לטפל בעצמו, לכן עבר להתגורר במקלט, אך מעולם לא הזכיר את משפחתו. מנהל המקלט, פיליפ ק', החליט לקחת על עצמו את היוזמה והחל לברר האם משפחתו של טונגל חיה באזור ופנה לעזרה לאימאם המקומי. באורח פלא, האימאם הכיר את משפחתו של טונגל, שהיו המומים לגלות שהוא עדיין בחיים. "הם היו בהלם מוחלט. אביו הלך לעולמו מזמן אך אמו וכל שמונת אחיו עדיין בחיים", סיפר מנהל המקום. 

בעזרתו של מנהל המקלט טונגל הצליח לקיים שיחת וידאו עם משפחתו, והיה כל כך נרגש שבקושי הצליח לדבר. אחיו, מוחמד קונג'ו, צפוי להגיע מחר (רביעי) למומבאי כדי לפגוש את אחיו האבוד ולהחזיר אותו בחזרה הביתה. לדבריו של קונג'ו, הוא ואחיו מעולם לא איבדו תקווה ואף הוא בעצמו נסע לאחר ההתרסקות לאבו דאבי כדי לנסות לחפש אותו. "הראיתי את התמונה שלו בכל מקום אבל אף אחד לא ידע דבר. עכשיו כשהוא סוף כל סוף חזר הביתה אני לא מתכוון לתת לו ללכת", אמר האח הנרגש.