לזכות במדליה באולימפיאדה זה בהחלט הישג מרשים למדי, אבל במקרה הזה רגעי התהילה עירו כמה אנשים מהעבר. אחרי שנציג ניו זילנד במקצה טריאתלון הגברים באולימפיאדת טוקיו 2020 קטף את מדליית הארד, עיתונאי חדשות 1NEWS יצא אל הרחובות כדי לסקר את האירוע המשמח. אחת הנשים שפגש המראיין חשפה בטלוויזיה את הקשר המפתיע שלה לאתלט, היידן ויילד, והיא אף העבירה לו מסר שהשאיר את הצופים פעורי פה. צפו בראיון עם האקסית של זוכה מדליית הארד בטריאתלון: 

כחלק ממסע הסיקור שעשה שדרן החדשות בבר מקומי בעיר פקטאני, עיר הולדתו של האתלט, הוא ראיין מספר אוהדים שצפו ברגעי הזכייה. בחורה אחת אנונימית, שהזדהתה בתור בת הזוג לשעבר של ויילד, הייתה אחת מהמרואיינים, ומרוב התרגשות זרקה לאוויר מסר מביך במיוחד. "היינו בני זוג בבית הספר היסוד והוא באמת כל כך גדל, אני ממש גאה בו", פתחה ואמרה הצעירה.

שהמראיין המשיך ושאל את הבחורה אם היא מעוניינת להעביר מסר לספורטאי המצליח, היא הביטה ישירות אל תוך המצלמה ואמרה: "אני מתחרטת שנפרדתי ממך". ההצהרה הלא צפויה הייתה מלווה בצחוק מתגלגל, כאשר מסביב קבוצת החברים של האישה השתלטה על האירוע ומנעה ממנה לעשות פדיחות נוספות. "לא, באמת, אני כל כך גאה בו", סיכמה הצעירה. 

למרבה הצער, הסיכוי של השניים לחזור זה אל זרועות זו הוא די קלוש, שכן ויילד נמצא בימים אלו במערכת יחסים עם אחרת. כשוויילד נשאל מה יעשה אחרי הזכייה הוא מיד הזכיר את אהובתו הנוכחית: "אני חושב שאתקשר לחברה שלי, שנמצאת למעשה בספרד כרגע. היא קמה בשעות הבוקר המוקדמות וצפתה במרוץ". אז על אף שהיינו שמחים לסגירת מעגל רומנטית, לפעמים חשוב לזכור להעריך את מה שיש לנו ביד לפני שהוא עוזב.