סרטון טיקטוק שפורסם בשבוע שעבר באפליקציה חשף דרך נקמה מושלמת שארגן בחור ממקסיקו, שגילה שבת זוגו בגדה בו עם לא אחר מאשר בן דודו, שהוא גם שותפו לדירה. אותו הגבר שבור הלב, ששמו לא מזוהה בחשבון הטיקטוק, הציג כיצד גרם לזוג הבוגדים להאמין שהם נוסעים יחד לחופשה משותפת, בעוד המטרה לנסיעה שתכנן עבורם הייתה אחרת לגמרי. צפו בנקמה המושלמת של בן הזוג הנבגד:

תפס את בת זוגו עם בן הדוד שלו - וכך הוא נקם (צילום: טיקטוק)

הגבר הנבגד סיפר לבן דודו והאקסית כי ארגן עבור שלושתם טיול לדובאי, "ארגנתי לנו נסיעה קצרה כי אנחנו גרים יחד כבר המון זמן", הוא סיפר להם. בזמן שהשניים התרגשו ומיהרו לארוז את חפציהם, בן הזוג הציג למצלמה תמונות שתיעד, שתפסו על חם את השניים בזמן קיום יחסי מין אל מול המצלמות, מבלי שידעו על כך. 

כשנהג ה-Uber שהיה צריך לקחת את השלושה אל שדה התעופה הגיע שני הבוגדים העמיסו את חפציהם בתא המטען ונכנסו אל הרכב, אך כוכב הסרטון נותר בחוץ. באותו הרגע אפשר היה לשמוע אותו אומר: "סידרתי לכם נסיעה ואפילו אני לא יודע לאן אתם נוסעים. מה שבטוח אתם לא חוזרים אליי הביתה". בתום משפט המחץ הגבר השליך על הזוג את ההוכחה לבגידה ואיים עליהם: "אם לא תעופו מפה אני אזמין משטרה". תוך ימים ספורים הסרטון הגיע לכ-14 מיליון צפיות, ואנחנו לגמרי יכולים להבין למה.