ל תחנת משטרת טזמניה, אי קטן בסמוך לאוסטרליה, הגיעה טבעת יהלום בצבע זהב אליה צורף פתק שהבהיל את השוטרים. מאז שהטבעת הונחה בתחנה, השוטרים מספרים כי החלו להתרחש אירועים יוצאי דופן, כאשר הטענה היא שמדובר ב״טבעת מקוללת״.

על הפתק שצורף לטבעת המסתורית נכתב: ״מצאתי את הטבעת הזו בשדרות אלכסנדר בשנת 2007 ומאז היה לי מזל רע. מצטער״. האדם שהניח את הטבעת נעלם והשאיר אחריו 14 שנים של ״קללה״, וכעת המשטרה המקומית מחפשת אחר הבעלים המקוריים של הטבעת, מחשש שגם היא תידבק באותו מזל רע. 

בפוסט שהועלה לעמוד הפייסבוק של תחנת המשטרה, אליו צורפה תמונה של הטבעת והפתק המדוברים, השוטרים פנו לגולשים והזמינו את הבעלים המקוריים של הטבעת להזדהות. ״היינו רוצים להחזיר את הטבעת לבעליה האמיתיים״, כתוב בפוסט, כאשר בהמשך הוסיפו: ״אי אפשר פשוט להיכנס לתחנה ולדרוש את הטבעת, עליכם להוכיח שהיא באמת שייכת לכם״. 

השוטר שכתב את הפוסט גם ציין כי מאז שהטבעת הגיעה לתחנה החלו לקרות אירועים חריגים, מה שעורר עוד יותר את עניין הציבור. הפוסט הפך במהירות לוויראלי במדינה וצבר מאות תגובות של תושבי המקום, שהביעו דאגה בעניין תעלומת הטבעת. ״מעניין אם הבעלים שלה איבד אותה או זרק אותה בכוונה כי היא מקוללת״, הביעה ספק אחת הגולשות, בעוד אחרת הוסיפה: ״מקווה שהבעלים המקורי יזדהה ונוכל לקבל את כל התשובות״.