צעירה בשם מייגן מרי שיתפה בעמוד הטיקטוק שלה את הרמזים שאספה מתמונה אחת תמימה ששלח לה בן הזוג שלה, שחשפה שהוא בוגד בה עם אחרת. בסרטון, שצבר כ-4.3 מיליון צפיות נכון לזמן כתיבת שורות אלו, היא ציטטה את הודעת הטקסט ששלחה לגבר הבוגד בה היא שאלה אותו מה עושה, וזה ענה לה שהוא "צופה באולימפיאדה עם החבר'ה", בצירוף תמונה שהפילה אותו בפח. צפו בסרטון הטיקטוק הוויראלי שתפס את הבעל הבוגד:

אספה את הרמזים וגילתה שבן זוגה בוגד (צילום: טיקטוק)

מרי הציגה לגולשים את התמונה ששלח בן הזוג, ומיד אחרי החליטה להראות כל פרט ופרט מקרוב כדי להוכיח לעוקביה את האמת. התמונה נראית תחילה די שגרתית, סלון דירה וברקע טלוויזיה המשדרת את משחקי האולימפיאדה, אך אם מתקרבים אפשר לראות בהשתקפות ארון המראה כוס יין אדום, ברך של אישה ובצד ספר על מותג האופנה שאנל

הסרטון הוויראלי גרף מאות אלפי תגובות של הגולשים, שהתרשמו מאוד מיכולות הבילוש של מרי. "אני כבר יכולה לשמוע את התירוצים, אני לא מאמינה שהוא חשב שהתמונה הזאת תעבוד", כתבה אחת הגולשות, בעוד אחרת הוסיפה: "מי נתן לו את החוצפה להיות כל כך לא מודע?". לעומת זאת, היו גם מי שניסו להרגיע את הרוחות וטענו כי ייתכן והוא נמצא אצל חבר שמתגורר עם בת זוגו או שהצטרפה חברה נוספת לצפייה במשחק. אז מה אתם חושבים? בוגד או תמים?