גברים רבים חושבים ומשקיעים לקראת הצעת הנישואין המושלמת לבת זוגן. חלק מעדיפים לעשות זאת בצורה אינטימית, חלק ישמחו להיות סביב משפחה וחברים קרובים ואילו אחרים יעדיפו במקום הומה אדם. גבר אחד, שחיפש את הרגע המושלם להציע נישואין לאהובתו, מצא אותו בזמן משחק פוטבול בו השניים ישבו בקהל וצפו מרחוק. כשהמצלמה לכדה אותם והם הופיעו על המסך הגדול, התרחשה סיטואציה קורעת מצחוק שגנבה את ההצגה. צפו ברגע הצעת הנישואין שהשתבש:

הכריש גנב את ההצגה (צילום: טיקטוק)

סרטון הטיקטוק הוויראלי, שהיה מלווה בשיר She's Got A Way של הזמר בילי ג'ואל, אפשר לראות את הזוג המאוהב יושב ביציע וצופה במשחק הפוטבול מרחוק. בשלב מסוים הגבר הבחין שהמצלמה המתעדת את המשחק כוונה אליו ואת בת זוגו והחליט לנצל את הרגע כדי לכרוע ברך אל מול כל קהל הצופים. בדיוק כשבת הזוג הנרגשת התרוממה מהכיסא והסכימה להצעת הנישואין, הכל השתבש.

האוהד הנלהב (צילום: צילום מסך טיקטוק)
האוהד הנלהב (צילום: צילום מסך טיקטוק)

אחד אוהדי קבוצת הפוטבול, שהיה לבוש בתחפושת כריש כמו הקמע של הקבוצה, נכנס מיד אל מול עדשת המצלמה והחל לנופף בדגל הקבוצה בגאווה. המאורס הטרי החל לצחוק ולנסות להזיז את אוהד הפוטבול מלהסתיר אותו ואת זוגתו, אך בשלב זה הסרטון נגמר, ואנו הצופים לא יכולים לדעת מה הייתה השתלשלות העניינים. העיקר שהזוג התארס זה לזו – גם אם רגע ההצעה לא היה מושלם כמתוכנן.