רבים מאיתנו נתקלנו בנחשים שזחלו החוצה בימי הקיץ החמים והחלו להסתובב בחופשיות. זוג מג'ורג'יה, ארה"ב, ששמע רעשי זמזום מתחת למיטה בחדר השינה, התכופף לבדוק מה מקור הרעש ולא האמין – 18 נחשים ארסיים חיים בביתם. טריש וילצ'ר ובעלה מקס סיפרו בראיון לערוץ התקשורת המקומי WJBF כיצד האישה גילתה את קבוצת הנחשים על השטיח בחדרה. האזינו לראיון עם טריש וילצ'ר שמצאה את הנחשים: 

"לפני השינה שמעתי את הזמזום והושטתי יד למטה כדי לברר במה מדובר – וזה זז", סיפרה טריש. בפוסט שהיא העלתה לעמוד הפייסבוק שלה, האישה הסבירה כי היא ובעלה מצאו 17 נחשים שזה עתה נולדו, יחד עם אמם וטענה כי "לא תהיה שינה הלילה". אחרי הבהלה הראשונית, כבר באותו הערב מקס אסף את הנחשים שנמצאו בעזרת תופסן פלסטיק והניח אותם בתוך תיק עד למחרת. 

בבוקר הזוג וילצ'ר הזמין לוכד נחשים מוסמך, שיוודא שאכן כל הנחשים נאספו והבית נקי, וזה אישר שבאמת אין יותר נחשים מתחת למיטה. בשלב זה בני הזוג שיחררו את הנחשים שנאספו בנחל הסמוך לביתם, בתקווה שלא ישובו למקום הולדתם. הגולשים, שהגיבו על הפוסט של טריש בחרדה, צחקו וציינו כי אולי שווה להם לגדל חיה שתבריח נחשים, לדוגמה נמיה.