נכון לתקופה זו, משפחות רבות מסגלות לעצמן מבנה שלא היה מקובל בעבר. אישה אחת, בשם ראקל סויקה, חשפה בעמוד הטיקטוק שלה על ההרכב ההזוי של משפחתה, כאשר לדבריה היא חיה במשך שנים עם אימא אחת ושלושה אבות מבלי לדעת מי הוא אביה הביולוגי. צעירה אחרת, שאתגרה את הגולשים לספר על "משהו שהמשפחה שלך גרמה לך לחשוב שהוא נורמלי, והוא לא", גרמה לסויקה לחשוף את סיפורה האישי. צפו בסיפור האישי של ראקל:

גדלה עם שלושה אבות מבלי לדעת מי הביולוגי (צילום: טיקטוק)

"יש לי שלושה אבות תחת קורת גג אחת: בעלה הראשון שנקרא אבא ביל, בעלה השני שאבא ריץ' ובעלה השלישי שנקרא אבא פיט. אנחנו גרים יחד שנים", סיפרה סויקה. לדבריה, ככל שהתבגרה היא החלה לבקר יותר בביתם של חברותיה ושמה לב שהעובדה שיש בביתה שלושה אבות שונים היא חריגה למדי. צפו בהסבר על המשפחה הלא שגרתית:

חלק ב' - החיים המוזרים של משפחת סויקה (צילום: טיקטוק)

בסרטון המשך סויקה הסבירה: "כשאמי הייתה בת 17 היא התחתנה עם ביל והביאה ילד אחד לעולם, ואז הם התגרשו. אחר כך היא התחתנה עם ריץ' והביאה שני ילדים לעולם, וגם הם התגרשו". כשהאם הייתה בת 44 היא הכירה את פיט, ממנו היא נכנסה להיריון עם ראקל, אך לאחר שזו נולדה היא נישאה בשנית לריץ', שגידל אותה ברוב שנותיה הראשונות. 

עם השנים פיט וביל חלו, כל אחד בדרכו, ונזקקו לעזרה רפואית ולכן אמה של ראקל הציעה לאפשר להם לחיות יחד איתה באותו הבית, בהסכמת בעלה ריץ'. לאורך השנים ראקל כינתה את כל שלושת הגברים בביתה "אבא" וגילתה מיהו אביה הביולוגי רק כאשר הייתה בת 10. הגולשים הסקרנים נדהמו לשמוע את הסיפור הלא שגרתי, אך רובם דווקא תמכו ברעיון וטענו כי "זה הישג מרשים. מדהים שכולם יכולים לחיות יחד בהרמוניה".