בני זוג ממרכז הארץ נישאו לאחרונה בחתונה מפוארת עם מאות אורחים, חברים ובני משפחה. כמו ברוב החתונות בישראל, הזוג המאושר עולה למרכז הרחבה לריקוד סלואו רומנטי שמסמל את אהבתם של החתן והכלה הטריים, אלא שהפעם גבר אחר גנב את ההצגה. בזמן שהשניים רקדו לצלילי השיר המרגש, הפרטנר של הכלה בחוג הריקודים הסלוניים חטף אותה מידי החתן וקרע את הרחבה. 

כחלק מתחביביה של האישה היא משתתפת בחוג ריקודים סלוניים, והזמינה את חבריה לריקודים לחגוג בשמחתה. בעוד כל המוזמנים מסתכלים בהתרגשות על הזוג הנשוי רוקד, הפרטנר מהחוג התפרץ בין כל האורחים, תפס את הכלה הטרייה והחל לרקוד איתה ריקודים סלוניים חושניים, כשכל הסובבים היו המומים לגמרי מהמהלך. 

בימים שאחרי האירוע החתן לא הצליח להתגבר על תחושת ההשפלה שחש באירוע, וטען בפני עורכי דינו, שרין וגדלי סולן: "רציתי לקבור את עצמי באדמה באותו רגע". עוד סיפר כי במקום שבני משפחתו ואורחיו יפרגנו לו על האירוע המושקע, כולם עסקו רק בשאלה אחת – מי הוא אותו הרקדן?. בנוסף, הבעל טען כי רבים המליצו לו אחרי החתונה לשים עין על השניים, לכן בחר לבקש מאשתו הטרייה להפסיק את חוג ולנתק את הקשר עם בן זוגה לריקודים. 

בתגובה, האישה דחתה את בקשת הבעל בטענה: "אתה סתם מקנא כי גנבו לך את ההצגה", מה שהוביל לסכסוך חמור עוד יותר בין השניים. על אף שבמקרה הזה הליך גירושין לא אמור להיות מסובך, שכן הזוג נשוי שבועות ספורים, עו"ד סולן המליצה על גישור כדי ליישב את הסכסוך. "מדובר בזוג שמסתדר טוב וחיים יחד כבר שנים, הייתי מציעה להם לנסות לפתוח דף חדש", הסבירה עו"ד סולן.