דן, גבר צעיר שמתפעל עמוד טיקטוק בשם @catdaddan, בחר לשתף באפליקציה סיטואציה יוצאת דופן. בתיעוד שהועלה, שנצפה כ-9.5 מיליון פעמים, דן הצג סרטון שצילם אביו מהרגע בו תכנן לכרוע ברך בפניו אהובתו ולהציע לה להינשא לו. בדיוק לפני שעשה את הצעד המשמעותי, אמו התפרצה ועצרה את בנה. צפו ברגע הצעת הנישואין שנכשלה:

אמו של החתן עצרה אותו מלהציע נישואין לאהובתו (צילום: טיקטוק)

על הסרטון נכתב: "לבחורה שהתכוונתי להציע לה, אבל אמא שלי עצרה את זה...", כשבמקביל דן הוסיף ציור קטן של טבעת עם חץ, שחשף היכן החביא את התכשיט. בעוד הקופסא בצבצה מבעד לכיס הסווצ'רט שלבש, בת הזוג נעמדה על חומות האבנים על רקע הנוף, ודן כבר התמקם כדי להפתיע אותה. בדיוק ברגע הזה, אפשר לשמוע את אמו של דן צועקת ברקע: "דני, לא! תרדו משם!". צפו בחלק ב' - זה מה שקרה למערכת היחסים של הזוג:

חלק ב' - זה מה שקרה בסוף לזוג שכמעט התארס (צילום: טיקטוק)

בתיאור הסרטון דן הסביר כי אביו תיעד את הסיטואציה, וכיוון שלא ידע איך להגיב הוא פשוט המשיך לצלם. אחרי שהתיעוד הפך לוויראלי, תגובות רבות של הגולשים החלו לצוף, שכן רבים ביקרו את דן על כך שנתן לאמו להחליט עבורו. "אמא שלך עצרה את זה? מה אתה ילד? היא אובססיבית אלייך, ולא בצורה חיובית", כתב אחד הגולשים, בעוד אחר הוסיף: "היה לה מזל שלא הצעת לה, מי רוצה להתחתן עם בחור שאמו שלו מנהלת לו את החיים?". 

עם זאת, בסרטון המשך דן התייחס לאחת התגובות שנכתבה על הסרטון וסיפר: "אז לא הצעתי באותו הרגע, מסיבות ברורות, אבל לא היה לה כל כך הרבה מזל וכדי להנציח את הרגע תלינו את תמונת האירוסין שלנו על הקיר". כלומר, השניים התארסו על אף דעתה של האם וכבר נישאו זה לזו.