לפני כשנה וחצי החלו לצוץ באזורי האמזונאס הטרופיים "נחשי פין" שטרם נצפו בעבר. הזוחל, שנראה כמו שילוב הזוי של נחש ואיבר המין הגברי, החלו להתפשט לאט לאט ברחבי העולם ונצפו לאחרונה גם במיאמי, פלורידה. המדענים האמריקאים להוטים לגלות מה הוא היצור החריג, שיכול להגיע גם לאורך של שני מטרים. צפו בנ"נחש הפין" שהתגלה לפני כשנה וחצי: 

פלורידה כבר סובלת בשנים האחרונות ממינים פולשניים אחרים, כמו נחש הפיתון הבורמזי, האנקונדה הצהובה והאיגואנה הירוקה, אך "נחשי פין" הם לגמרי חדשים בנוף. החוקרים מצאו את הזן הלא שגרתי לראשונה בתעלה אקראית בעיר, משם הם לקחו את החיה בצנצנת במטרה לחקור אותה לעומק. עם זאת, אתר החדשות  Fort Myers Newsדיווח כי זמן קצר אחרי שהנחש נלקח לבדיקה הוא מת לאחר שסירב לאכול. 

היצור המשונה הוא לא ממש נחש, כיוון שאין לו זנב, אך גם לא ממש תולעת כיוון שיש להם גולגולת ועמוד שדרה. בנוסף לכך, "נחשי הפין" מביאים לעולם צאצאים דרך לידה ולא דרך הטלת ביצים. הנחש הייחודי תואר כ"עיוור", על אף שלמינים מסוימים יש עיניים קטנטנות שמסתתרות מתחת לעורם, והם נותרו בגדר תעלומה עבור הרבה מהחוקרים.

על פי המדענים, קיים תיעוד מאובן של "נחשי הפין" מלפני כ-170 מיליון שנים, אך אלו תמיד היו רק באזורי דרום אמריקה. קולמן שיהי, מנהל אוסף ההרפטולוגיה של מוזיאון פלורידה, התייחס לנושא ואמר: "לא האמנתי שיום אחד נמצא 'נחש פין' בפלורידה, זו הייתה הפתעה מוחלטת". לדבריו, מטרת החוקרים בימים אלו היא להבין האם יש משמעות להופעת הזן הנדיר בפלורידה והאם הוא יכול להשפיע על הסביבה האקולוגית והזואולוגית.