הבוקר (שלישי) בית המשפט המחוזי בנצרת הגיע להחלטה דרמטית בהתפתחות פרשת תאיר ראדה, כשהורה להביא את הנאשם ברצח, רומן זדורוב, למעצר בית בתנאים מגבילים. אחרי כ-15 שנה בהן ישב בכלא, כאשר ברקע גם עולם התקשורת התעסק בפרשה בלי הפסקה, שיחררו של זדורוב עורר את עניין הגולשים, שלא נמנעו מלומר את דעתם על הצעד המשמעותי. בכל רחבי הרשת פזורות תגובות שונות, התומכות בהחלטה יותר ופחות, אך אנחנו בחרנו להביא דווקא את אלו המצחיקות יותר, כדי להקליל את האווירה. 

"רומן זדורוב שוחרר בול בזמן כדי להכנס לבית האח הגדול בנגלה השנייה. מהלך גאוני של ההפקה", כתב אחד הגולשים בהומור, בעוד אחר הוסיף בהומור: "עם שחרורו למעצר בית, ממליץ לרומן זדורוב לצפות בזמנו הפנוי בסדרה 'צל של אמת'. נראה לי שיתחבר". רבים מהגולשים בחרו לתאר בעזרת ממים שונים את התחושות של חזרת זדורוב אל ביתו, והמילה או התיאור שחזר הכי הרבה היה "היסטריה", לא בטוח אם לשלילה או לחיוב. 

בין היתר היו גם מי שמצאו הזדמנות מוצלחת לבקר את התנהלות בית המשפט בפרשה, כפי שכתב אחד הגולשים בחצי הומור: "רומן זדורוב: 'אני רוצה להודות ל....', משטרה: 'הופה, הופה! הוא הודה!'". ואפילו נשלחה עקיצה גם למערכת הבריאות על הדרך: "עד עכשיו, המחקרים האפדימיולוגיים, נראים כמו החקירה של רומן זדורוב". אז מה אתם חושבים על שחרורו של זדורוב, מסכימים או מתנגדים בתוקף?