דבון ז'וזה ג'ונס, בן ה-30, נישא לאהובתו זנאדה וויליאמס בטקס מרגש התקיים ביום שבת האחרון בניו אורלינס, ארה"ב. בתום האירוע, השניים נסעו אל בית מלון בסמוך כדי לחגוג את ליל הכלולות שלהם, אלא שבדרך החתן החל להתווכח עם אשתו הטרייה וטען כי הוא חושב שהיא מנהלת רומן מאחורי גבו עם אחד מחבריהם. בדרך אל בית המלון השניים עמדו בפקק, מה שגרם לג'ונס לצאת מהמכונית ולהתחיל לרדוף אחר המאהב, לטענתו. 

 על פי החקירה, החתן השיכור שלף אקדח, יצא מהרכב והחל לרוץ בין המכוניות, בזמן שהוא מנסה לפגוע בחבר המשותף של הזוג. על פי החשד, ג'ונס ירה לכל עבר והצליח לפגוע ברגלו של החבר, בעוד כדור נוסף חדר לזכוכית החלון של מכונית סמוכה ופגע בידו של הנהג. במזל, על הכביש עמד בפקק גם אמבולנס, אליו וויליאמס רצה כשהיא לבושה בשמלת הכלה שלה והסבירה לחובשים כי בעלה הטרי מנסה להרוג אותה. 

וויליאמס התבצרה בתוך האמבולנס, בזמן שג'ונס הזועם ניסה להתפרץ אליו בכוח. בשלב זה, המשטרה הגיעה למקום וראתה את החתן דופק על האמבולנס ומנסה להיכנס אליו. השוטרים עצרו את החשוד במקום והוא הואשם בניסיון רצח מדרגה שנייה, שימוש בלתי חוקי בנשק ושתי סעיפים של נזק חמור לרכוש. כמו כן, שני הקורבנות באירוע במצב יציב.