טיסת פרונט אייר איירליינס מפילדלפיה למיאמי יצאה משליטה, כאשר נוסע בן 22 החל להשתולל, הטריד מינית שתי דיילות ותקף דייל נוסף. כדי להשתלט על הסיטואציה ההזויה, הדיילים קשרו את הנוסע הבעייתי, מקסוויל ברי בן ה-22, לכיסא בעזרת נייר דבק עד רגע הנחיתה. תיעוד האירוע הפך לוויראלי ברשת, והגולשים היו בהלם מהמהומה שהתרחשה באוויר. צפו בתיעוד האירוע על המטוס:

נוסע השתולל על המטוס ונקשר לכיסא בסלוטייפ (צילום: רויטרס)

בסרטון נראה ברי מתעמת עם דייל על המטוס, מקלל ומכה אותו בחוזקה. על פי דו"ח האירוע, נטען כי ברי הזמין שני משקאות אלכוהוליים ולאחר מכן ביקש עוד, לפני שאת אחד מהם הוא שפך על חולצתו במכוון. בשלב זה ברי ניגש אל השירותים ויצא מהתא כשהוא ללא חולצה, כך שהדיילים נאלצו לחפש עבורו חולצה אחרת. הנוסע השיכור החל להסתובב במטוס, נגע בחזה של שתי דיילות והכה באגרוף את הדייל הנוסף. 

הנוסע שישב במושב מאחורי ברי, אלפרדו ריברה, תפס בחוזקה את הצעיר, שהתקוטט עם הדייל,  וניסה להכניע אותו. ברגעים אלו, הדיילים שלפו סרט הדבקה והצמידו את ברי אל המושב, וזה החל לצעוק: "הצילו! עזרה!". מיד עם הנחיתה צוות האבטחה בשדה התעופה הגיע אל המטוס ועצר את הנוסע המשתולל. כמו כן, שלושת הדיילים שהיו מעורבים בתקרית הוצאו לחופשה בתשלום עד תום החקירה. 

מחברת פרונט אייר איירליינס נמסר: "הנוסע יצר מגע פיזי בלתי הולם עם שתי דיילות ותקף דייל נוסף, באירוע שתועד. כתוצאה מכך הצוות נאלץ לרסן את הנוסע עד הנחיתה בשדה התעופה במיאמי והגעת אנשי החוק. פרונט אייר איירליינס שומרת על ערכי הכבוד, הדאגה והתמיכה עבור הדיילים שלנו, כולל אלו שהותקפו".