כוכב הטיקטוק טימבו האדנק מצא את מותו הטרגי ביום שבת האחרון, אחרי שטנדר GMC הידרדר ומחץ אותו. בן ה-18, ששמו האמיתי היה טימותי הול, צילם סרטון לערוץ היוטיוב שלו כשהוא יושב על טנדר גדול ומלא בסופגניות דונאטס. בשלב מסוים, שלא נתפס בעדשת המצלמה, הטנדר הידרדר קדימה, התהפך על טימבו וגרם לו לפציעות חמורות. מאוחר יותר בבית החולים נקבע מותו של הצעיר. כך אמו של טימבו בישרה לעוקבים על מותו:

אמו של כוכב הטיקטוק מבשרת לעוקביו על המוות המצער (צילום: טיקטוק)

אמו של טימבו, טסי, התייחסה למוות קורע הלב של בנה בתקשורת ובערוצי המדיה החברתית שלו ובישרה לגולשים: "הבן שלי לא יצור יותר סרטונים, הוא עבר תאונה קשה ולא שרד". בהמשך היא הוסיפה: "אני רוצה להודות לכולם על התמיכה ועל כל המעריצים שהיו לו. הוא אהב את הטיקטוק ואת כל מי שצפה בו, זה היה לו חשוב". גיסו של טימבו סופד לו וחושף עוד פרטים על האירוע הטרגי: 

גיסו של המנוח, טוני, שהופיע בעבר יחד איתו בחלק מהסרטונים, העלה לערוץ היוטיוב של טימבו פרטים נוספים על הטרגדיה. "טימבו הלך לעולמו ביום שבת האחרון בתאונת טנדר, יחד עם חברתו קורי", אמר טוני. כמו כן, הוא סיפר כי התאונה התרחשה בחצר הבית של החברה אך לא מסר פרטים בנוגע למצבה הבריאותי. 

מאז מותו, אלפי גולשים ברחבי הרשת פרסמו את תמיכתם ואת תנחומיהם למשפחה שבורת הלב. "נתגעגע אליו! הוא היה כמו חבר בשבילי והצחיק אותי כל כך", כתב אחד המעריצים, בעוד אחר חיזק: "נוח על משכבך בשלום. לעולם לא נשכח אותך ואת ההומור שלך". כמו כן, משפחתו של טימבו הקימה עמוד גיוס המונים של GoFundMe שיסייע בכיסוי הוצאות הלוויתו, שהגיע לכמעט 10 אלף דולר תוך יומיים בלבד.