מפגש ראשוני עם ההורים של בן או בת זוג חדשים הוא תמיד צעד חשוב במערכת היחסים, אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני. משתמש טיקטוק אחד, שהגיע בפעם הראשונה לבית הוריה של זוגתו, חשף בעמוד הטיקטוק שלו את הפדיחה הגדולה שהתרחשה, עוד לפני שנכנס בפתח הדלת. לרוע מזלו של הבחור, הוא לא ידע שלאביה של זוגתו יש מצלמה בפעמון, שתיעדה את כל האירוע. צפו בתיעוד הסיטואציה המביכה:

הטעות המביכה שעשה החבר החדש (צילום: טיקטוק)

בסרטון הוויראלי, שנצפה כ-2.4 מיליון פעמים, גם אתם תרגישו את המבוכה האדירה שנגרמה לבחור הצעיר. אותו הגבר עמד בפתח הדלת ושוחח בטלפון עם חברו לפני שנכנס אל הבית, ובשיחה אפשר לשמוע אותו אומר: "בסדר, טוב, יאללה אני צריך ללכת לפגוש את האבא המחורבן הזה". שנייה אחת אחרי שזרק את המשפט לאוויר, הגבר הבין את הטעות שלו, הסתכל ישירות אל תוך המצלמה ומלמל: "הו, לעזאזל". 

בשלב זה הגבר מיהר לצאת מטווח הראייה של המצלמה, אך זה כבר היה מאוחר מדי, אביה של זוגתו ראה הכל. מיליוני הצופים שראו את הסרטון "השתתפו בצערו" של הבחור, ואף צחקו וסיפרו מה הייתה יכולה להיות התגובה של אביהם למקרה שכזה. "אבא שלי היה מברך אותו עם הרובה שלו ביד", צחקה אחת הגולשות, בעוד אחר הוסיף: "או-מי-גאד, אם זה היה אני הייתי נשאר רווק לנצח".