זוג הורים ממרכז הארץ, שהתגרשו כבר לפני כעשור, מצאו את עצמם שוב בבית המשפט בעקבות דרישה הזויה של הבעל, אחת מתוך רבות לאורך השנים. על פי עורכי הדין שרין וגדלי סולן, השניים נישאו לפני 18 שנים ובחרו להתגרש, אך נשארו בקשר בשנים האחרונות בגלל הטיפול המשותף בשלושת ילדיהם. לאחרונה, הבעל החליט לחייב את אשתו לעבור להתגורר באותו הבניין בו הוא חי, ולא הם יכנסו להליך משפטי ארוך ומסובך. 

"אני משלם כל השנים מזונות גבוהים ותמיד בזמן. עכשיו קיבלתי בירושה מהורי דירה באותו הבניין בו אני מתגורר ואני רוצה שגרושתי תעבור להתגורר כאן ללא תמורה", טען הבעל בבית המשפט. לעומת זאת, האישה הציגה לעורכי הדין סולן את הקשר המורכב עם הגרוש, שלטענתו מועמד להיות שופט במדינת ישראל. "התגרשנו לפני כעשור ואז הוא מבקש ממני דיווחים כמו עם מי אני יוצאת ולאן. כל פעם מחדש הוא מאיים לא להעביר לי מזונות. הוא פשוט חולה שליטה", סיפרה אישה. 

עוד טענה האישה כי הבעל מעולם לא השלים עם הפרידה, על אף שהוא בעצמו מנהל חיי זוגיות עם אחרת. "כבר קרה שהוא איים עליי והזהיר אותי שלא אכניס גבר לחיי. האווירה שהוא יצר וההסתה הבלתי פוסקת של הילדים נגדי הם בלתי נסבלים", הסבירה. כמו כן, האישה טוענת כי הרצון של הגרוש שלה שתעבור לדירה באותו הבניין הוא חלק מהתוכנית שלו לשלוט על חייה. 

עו"ד שרין סולן טענה כי הדרישה של הגרוש לשעבר אינה לגיטימית. "הלקוחה שלי רשאית להתגורר היכן שהיא רוצה ותשלום המזונות אינו צריך להיות תנאי לכך". בנוסף, עו"ד סולן סיפרה כי האישה מבקשת בימים אלו מבית המשפט להוציא צו הרחקה נגד בעלה, שאינו מרפה ואף מגיע אל מקום העבודה שלה כדי לנסות לשכנע אותה לעשות את המעבר. לדבריה, גם הילדים אינם מעוניינים במעבר, והם אף העידו: "אנחנו לא צריכים את אבא על הראש. גם במעט הזמן שאנחנו איתו הוא חוקר אותנו על אימא".

הדיון במשרד עורכי הדין של גדלי ושרין סולן (צילום: יחצ)
הדיון במשרד עורכי הדין של גדלי ושרין סולן (צילום: יחצ)