כבר נתקלנו בעבר בתופעות שקשה להסביר – רוחות רפאים, שדים או חייזרים. הפעם, ראש עיריית ארמניה שבקינדיו, קולומביה, שיתף בעמוד הפייסבוק שלו סרטון שהשאיר אותנו פעורי פה. בתיעוד ממצלמות האבטחה שבבניין העירייה, נתפסה סיטואציה בה המאבטח במקום נגרר על הרצפה ועף על הקיר, כשאין עוד אף אדם מלבדו בחדר. הסרטון ההזוי הדהים את הרשת והשאלות לא מפסיקות לרוץ. צפו בסרטון של הפולטרגייט תוקף את המאבטח בבניין העירייה:

ראש העיר מציג: רוח רפאים השתלטה על בניין העירייה (צילום: מתוך פייסבוק)

לדברי ראש העיר, חוזה מנואל ריוס מוראלס, התרחשה "מתקפת פאנטום" במשרדי העירייה בזמן שהשומר יצא לסיור לילה שגרתי. באירוע, שהתרחש ביום ראשון שעבר בסביבות השעה 23:20, נצפה המאבטח הולך במסדרון, כשלפתע הוא עף באוויר אל תוך הקיר ונגרר על הרצפה, כשהוא מתנגד לתנועות הלא רצוניות. 

מוראלס החליט לשתף את התיעוד מתוך דאגה לאזרחים והרצון לשתף אותם בכך שמסתובב בעיר "כוח בלתי מנוצח". על הפוסט ראש העיר הסביר כי הוא חבר למספר מנהיגים דתיים ולבישוף המקומי, בתקווה לנצח את רוח הרפאים המסתורית ולהעניק שקט לתושבים. "אנו מבקשים מכל האזרחים להתאחד ולהתפלל, ואנו מבטיחים ששום דבר לא יפר את השלווה שלנו כיוון שאנו מוגנים בידי האלוהים", כתב מוראלס. 

בהקדמה לסרטון ראש העיר הסביר כי לטענתו מדובר ברוח הרפאים פולטרגייסט, בעלת יכולת להשפיע על העולם הפיזי ולהניע חפצים ואנשים, כאשר היא בדרך כלל בלתי נראית. הגולשים המבוהלים ותושבי האזור הגיבו על הסרטון ההזוי והתפללו לשלומם של המקומיים, בתקווה שיצליחו להתגבר על האיום. "זה ראש העיר שלי. תמיד לצד הבורא", כתב אחד הגולשים, בעוד אחרת הוסיפה: "שולחת חיבוקים ומתפללת לשלומכם".