אחרי שלל הצעות שהתקבלו לשם עבור גורת האורנגאוטן, ובהשראת המשחקים האולימפיים שהביאו לנו גאווה רבה וכבוד גדול, ועדת השמות של הספארי החליטה להעניק לגורה המתוקה של הקופה טאנה את השם טוקיו, שהוצע על ידי רבים. טוקיו הקטנה נולדה 11 שנים לאחר ההמלטה האחרונה בספארי בה נולד אביה רחמים. בימים האחרונים אפשר כבר לצפות בה, היא מרחיקה את הראש מאמה והמראה הזה מתוק ומלבב.

הקופה טוקיו הגיחה לעולם לאחר 11 שנים בהן לא הייתה המלטה של קופי אורנגאוטן בגן החיות, וכחודשיים אחרי שרקטה ששוגרה במבצע "שומר החומות" נפלה בסמיכות לחצר של קופי האורנגאוטן. האימא טאנה, המליטה את הגורה אך במשך ימים ארוכים החביאה אותה בין זרועותיה, עד שהיא החלה להרגיש בטוחה וקופה הקטנה החלה לבצבץ. בכל המלטה של קופי אדם בספארי נהוגה מסורת של "חופשת לידה", שבה המטפלים נוהגים במשנה זהירות ובמשך כשבועיים שומרים על החצר שלווה, כשהיא מלווה בפיקוח קבוע.

האב הטרי והמאושר הוא לא אחר מאשר רחמים בן ה-11, שאיבד את אמו כשהיה בן 7. בזמן שהחל להתרגל לחיים בלעדיה, הוחלט להביא לספארי שתי נקבות - גם כדי לסייע לו במשבר, ובעיקר כדי לייצר המשך לגרעין הרבייה שבו הספארי לוקח חלק, ולהרבות את קופי האורנגאוטן המצויים בסכנת הכחדה חמורה. בטבע נותרו בסך הכל 15,000 קופי אורנגאוטן מהמין הסומטרי והחוקרים משערים כי בעשור הקרוב עוד 4000 מהם ייעלמו מהעולם. גני חיות וביניהם הספארי עושים מאמצים רבים כדי להרבות את המין המיוחד הזה ווקופי האורנגאוטן שחיים כיום בגני החיות הם שגרירים מצוינים לאחיהם שסובלים באופן תדיר מהרס בתי הגידול שלהם לצורך נטיעת עצי דקל להפקת שמנים עבור קוסמטיקה ותעשייה.