כמעט ואין זוג שלא היה רעב, התארגן ליציאה למסעדה ואז נתקל בשאלה "מה נאכל?". מרוב שיש כל כך הרבה אופציות וסוגים שונים של מאכלים, טעמים ומסעדות, הבחירה הפכה לכל כך קשה. כדי לפתור את העניין, גבר אחד החליט להשתמש בכישורי המחשוב שלו ולהנדס עבור בת זוגו תוכנה שתאפשר לה להחליט מה בדיוק מתחשק לה, מבלי לבזבז זמן יקר. צפו בתוכנה שבוחרת עבורך את המסעדה המושלמת:

בנה אפליקציה שתפתור בעיה שכל זוג נתקל בה (צילום: טיקטוק)

כריסטין סאן, בת ה-21, חשפה בעמוד הטיקטוק שלה את התוכנה המגניבה שבנה לה בן זוגה, אגאם בד'אצה, שתאפשר לה להבין מה היא רוצה לאכול ואיזו מסעדה תתאים בדיוק למה שהיא מחפשת. בסרטון הטיקטוק של סאן היא הציגה כיצד בקלות התוכנה מוצאת עבורה את המסעדה המושלמת, ולא תאמינו כמה זה קל. 

"בן זוגי בנה לי תוכנה לכבוד יום השנה שלנו שתעזור לי להחליט מה לאכול בגלל שאני אף פעם לא מצליחה לבחור", כתבה סאן לפני שהדגימה כיצד התוכנה עובדת. תחילה התוכנה מבקשת לבחור את המרחק של המסעדה, מה שיקבע את טווח החיפוש של התוכנה. אחר כך התוכנה מבקשת לבחור סוג מסוים של אוכל, איטלקי, אסייתי או כל סגנון אחר, אך היא לא מחייבת – אם אתה לא יודע מה בא לך תמשיך הלאה. 

עם עוד קצת מעקב אחר ההוצאות של התוכנה, לבסוף נבחרת המסעדה המושלמת, שתתאים בדיוק לצורך של המשתמש. התוכנה פותחת את אתר המסעדה ופותרת בקלות את חוסר ההחלטיות של בת הזוג. לדבריה של סאן, התוכנה עזרה לה מאוד ואף חבריה ביקשו להשתמש בה כדי לנסות לפתור לעצמם היכן הכי כדאי להם לאכול.