לפני כארבע שנים אופטיקאית הצילה חתלתולה קטנה שהלכה לאיבוד ביער בפנסילבניה ואימצה אותה לחיקה. החתולה, טראפלס, גדלה עם השנים והחלה "לעבוד" אצל בעליה, בכך שהיא מסייעת לילדים הסובלים מבעיות עיניים להרגיש בטוחים יותר בהרכבת משקפיים. כאשר הלקוחות הצעירים של האופטיקאית, דניאל קרול, רואים את חיית המחמד עם משקפיים על עיניה המלוכסנות הם צוברים ביטחון ומיד משתפים פעולה. צפו בראיון עם טראפלס ובעליה לערוץ החדשות CBS: 

"דמעות הופכות לחיוכים, ופתאום המשקפיים כבר לא נראים כל כך מפחידים", סיפרה קרול לרשת החדשות CNN, לכבוד יום החתול הבינלאומי שצוין ביום ראשון האחרון. לדבריה, כשילדים נכנסים אל הקליניקה שלה הם בדרך כלל מגיעים עם חששות, ורבים מהם אף עם בעיות חמורות הדורשות ניתוחים, תרופות או טיפולים שונים. כדי להתגבר על החשש, טראפלס החתולה יוצאת בדיוק ברגע הנכון, מתיישבת בסמוך לילד או הילדה ומרכיבה גם היא את משקפיה. 

"הסיפור הוא שבכל פעם שהילדים בוכים וטראפלס יוצאת החוצה, אני מרכיבה לה את המשקפיים ומיד הם מפסיקים לבכות, מתחילים לצחוק ומרכיבים את המשקפיים שלהם. זה קרה אין ספור פעמים וזה מתוק בכל פעם מחדש", סיפרה האופטיקאית. כמו כן, קרול ציינה כי במהלך השנים היא רכשה עבור טראפלס כ-20 זוגות משקפיים ססגוניים, וזו תמיד אהבה אותם ואימצה אותם בשמחה. 

לדברי הרופאה, ילדים רבים מקבלים באופן חיובי את הבשורה כי עליהם להרכיב משקפיים בשל העובדה כי טראפלס בעצמה מרכיבה אותם על עיניה: "אם היו לה אגודלים, טראפלס הייתה בעצמה מרכיבה את המשקפיים שלה", סיפרה קרול בחיוך: "היא באמת אוהבת אותם. למרות שהיא יכולה להוריד את המשקפיים בכל רגע נתון, היא בוחרת שלא".