על רקע נוף עוצר נשימה, אגם כחול ואיים ירוקים, בן הזוג כרע ברך והציע נישואין לבחירת ליבו. לרוע המזל, ההצעה הדרמטית לא הלכה כמתוכנן כשלפתע התפרצו ברקע שני תיירים מבולבלים, שלא שמו לב שנקלעו לסיטואציה הרומנטית. תיעוד הצעת הנישואין הפך לוויראלי בטיקטוק וברשתות החברתיות. צפו בהצעת הנישואין המרגשת שקיבלה תפנית מפתיעה:

ואז הצעת הנישואין קיבלה תפנית מפתיעה | צפו

בסרטון מההצעה המרגשת, שהתקיימה באתר התיירות Emerald Bay שבטאהו, קליפורניה, אפשר היה לראות את האישה מתפעלת מהיופי של הנוף המדהים, בזמן שמאחוריה בן זוגה כבר מוכן עם הטבעת שלופה. כשהאישה הסתובבה היא הופתעה לראות את אהובה כורע ברך, מיד הסכימה להצעת הנישואין והחלה לדמוע מרוב התרגשות. עד כאן הכל בסדר.

מי שלא התהפנט מהרגע המרגש יכול היה לשים לב שמאחורי הזוג המאושר מתהלכים שני תיירים, שרצו גם כן להתרשם מהנוף. השניים התהלכו מאחור ונכנסו אל עדשת המצלמה, אך פתאום הבינו שהם במרכזה של הצעת נישואין והחלו ללכת בחזרה אל מחוץ לפריים, רק חבל שזה היה קצת מאוחר מדי. 

הסרטון הוויראלי גרף אלפי תגובות של הגולשים, שחלקן צחקו מהסיטואציה, חלקן ביקרו את שני התיירים וחלקן דווקא הצדיקו את המעשה. "אין להם שום שכל? הם הרסו את כל הרגע הרומנטי", כתב אחד הגולשים, בעוד אחר הגן על התיירים והגיב: "אני לא חושב שהוא עשה זאת בכוונה, הוא לא ידע איך להימלט מהסיטואציה". אז על אף שההצעה קצת השתבשה, הזוג מאורס ואפילו יהיה להם סיפור מצחיק לספר לנכדים.