מדענים באוסטרליה הודיעו כי זיהו זוחל מעופף פרהיסטורי ענק שחי לפני 105 מיליון שנה, שתואר על ידם בתור "הדבר הקרוב ביותר שיש לדרקון אמיתי". החוקרים ניתחו שבר מאובן של עצם הלסת שהתגלה בקווינסלנד לפני עשר שנים, וקבעו כי הוא שייך לזן גדול ובלתי מוכר של זוחלים מעופפים שחיו בתקופת הדינוזאורים. וכי מוטת הכנפיים שלו הגיעה לשבעה מטרים ובפה שלו היו 40 שיניים חדות. צפו בדיווח של אתר החדשות CNN: 

המדענים העניקו לזן החדש את השם "טפונגסקה שאווי", שמשמעותו "פה חנית" בשפה של שבט ילידים מקווינסלנד. סטודנט פוסט-דוקטורט מאוניברסיטת קווינסלנד, טים ריצ'רדס, הסביר הי הדרקון היה חיה טורפת ומפחידה, שככל הנראה "נשנש" דינוזאורים קטנים ממנו או צעירים. "הוא היה בנוי בעצם מגולגולת וצוואר ארוך המוברג על זוג כנפיים ארוכות. דמיינו איזה צל הוא היה מטיל על דינוזאור קטנטן שכלל לא היה שומע אותו עד שזה היה מאוחר מדי", סיפר ריצ'רדס. 

כמו כן, דווח ברשת ה-CNN כי הטפונגסקה היה חלק מקבוצה בשם אנאנג'ורים, שהיו מתעופפים מעל פני כל יבשת אוסטרליה. "הם היו קבוצה מצליחה וחזקה של זוחלים מעופפים", הסבירו החוקרים. על פי התיאור, עצמותיהן היו חלולות במידה מדויקת שהתאימה באופן מושלם כדי לעוף, אך עם זאת זו הסיבה שכמעט ולא נשמרו לאורך השנים עדויות לקיומם.