כבר למעלה משמונה מיליון משתמשי טיקטוק צפו בסרטון של שרה סרג', שחשפה הרכב משפחתי יוצא דופן. בדרך כלל האופציה היחידה בה תאומים לא חולקים את יום ההולדת שלהם היא כאשר אחד נולד לפני השעה 00:00 והשני אחריה. במקרה הזה, לא רק שזוג התאומים לא חולק את אותו היום, אלא שיש בין האח והאחות הפרש של שנתיים – אז איך זה הגיוני? צפו ותגלו

"יש לי אח תאום והוא גדול ממני בשנתיים" (צילום: טיקטוק)

בסרטון הטיקטוק הוויראלי סרג' סיפרה למה אנשים מתבלבלים כשהיא מספרת להם שהיא ואחיה הגדול הם בעצם תאומים. כחלק מטרנד של שאלות ותשובות, הצעירה כתבה: "יש בינינו הפרש של שנתיים. הגענו מאותו הרחם. אותי הכניסו למקפיא לשנתיים. אנחנו תאומים שהופרדו בהפריה חוץ גופית". 

למען הסדר הטוב נסביר כי השניים נוצרו באותו היום באמצעות תהליך של הפריה חוץ גופית, מאותה קבוצה של עוברים שמבחינה טכנית הופכת לתאומים. את העובר הראשון הכניסו לרחם של אמם המשותפת, כאשר את סרג' הצעירה הקפיאו והפשירו רק שנתיים לאחר לידת הבן הבכור.  ההצלחה האדירה של הסרטון הובילה את סרג', בשיתוף עם אחיה "התאום", לספק לגולשים עוד קצת פרטים. 

@sar_sarge

Part 2 brother reveal is here! ##IVFtwins ##fyp ##twins ##brotherreveal

♬ follow meee taytlaurel - taytlaurel

הגולשים נדהמו מהסיפור של סרג' ואחיה והציפו את הסרטון בתגובות, חלקן מצחיקות אך חלקן דווקא הטילו ספק האם באמת מדובר בתאומים. "את כמו שאריות מחוממות", צחק אחד הגולשים בעוד אחרת הוסיפה: "אימא שלך בחיים לא תוכל לכעוס עלייך שהשארת בשר במקפיא, היא נתנה לך להישאר שם שנתיים". לעומת זאת, אחד ממטילי הספק הסביר: "אתם בסך הכל אחים. אם זה ככה יש לי ארבעה אחים תאומים שנמצאים עדיין בהקפאה".