במאי 2018, במהלך מרוץ מכוניות, בן 21 בשם קמרון הרין דרס למוות את ג'סיקה רייזינגר בת ה-24 ובבתה התינוקת ליליה. אחרי שהודה בהריגה, שנגרמה כתוצאה מנסיעה במהירות מופרזת ברכב הפורד מוסטנג שלו, הרין נידון ל-24 שנות מאסר על ידי בית המשפט בטמפה. על אף העבירה ותוצאותיה הקשות, ברשתות החברתיות מתנהל בימים אלו קמפיין לתמיכה בהרין, והכל בגלל שהוא "חמוד מדי".

"צדק לקמרון": הרג אם ותינוקת והגולשים בעדו (צילום: טיקטוק)

הרין, שהיה כוכב טיקטוק מצליח עם למעלה משני מיליון עוקבים, צבר קהל מעריצים רחב שלא נטש אותו ברגע האמת. באפליקציה קיימים אין ספור עמודים הקוראים לשאר הגולשים לתמוך בנהג, בהם מציגים בעיקר עדויות של הרין מתוך בית המשפט. על אף שככל הנראה רבים מעמודי הטיקטוק לא מנוהלים על ידי בני אדם אמיתיים, ישנם גם רבים המתוחזקים בצורה יום יומית בידי המעריצות של הכוכב.

@the_tunisian_lady

Justice for Cameron💔 #case #death #car #Cameron #cameronboyce #cameronherrin #herrin #us #usa #justice #justiceforcameron #law #supreme #court #amer

♬ Love Is Gone (feat. Dylan Matthew) (Acoustic) - SLANDER, Dylan Matthew

אמו של הרין, שריל, התייחסה לנושא, הביעה אף היא דאגה לתומכיו ברשת, וסיפרה כי היא מקבלת שיחות טלפון ממעריצות שלו מכל העולם, גם כאן אצלנו במזרח התיכון. "זו ממש אובססיה, וזה לא בריא", טענה שריל. כמו כן, אתר החדשות Times דיווח כי עד כה טוויטר הסירה כ-900 חשבונות התומכים ברוצח, והיד עוד נטויה. 

סרטונים תחת הההשטאג #justiceforcameron צברו עשרות מיליוני צפיות, חשבונות רבים נפתחים תחת שמו, ואף קיים עמוד טיקטוק שנפתח עבורו עם שני מיליון עוקבים – בלי שהועלה אליו אף תוכן. הסרטונים של הרין בדרך כלל מלווים במוזיקה עצובה, עם אימוג'י עצוב וכיתוב שנועד לגעת בלבבות הגולשים. כיתוב כמו: "אל תקחו ממנו את החיוך הזה", או "מסכן שלא עשה בכוונה" מופיע על הסרטונים, והוויראליות שלהם רק הולכת וגוברת.