לפני שמונה שנים גבר ואישה מצפון הארץ נישאו זה לזו בטקס מושקע, שכלל לפני כן גם טקס חינה שהיה כמו "עוד חתונה", לטענת הבעל. לאורך השנים השניים הביאו לעולם שני ילדים וניהלו אורח חיים שגרתי לגמרי, עד שבשנה שעברה התרחש מפנה ביחסים שהוביל לגירושין. תחילה ההליך התנהל בצורה טובה, אלא שאז הגיעה חלוקת הרכוש שעוררה סערה. 

הפרידה של בני הזוג החלה כאשר האישה, באמצעות עורכי הדין שרין וגדלי סולן, טענה בבית המשפט כי בעלה מעדיף את אמו, אביו ואחיותיו על פניה, ולכן "אין עוד טעם להתעקש על הזוגיות". כחלק מדיוני הגירושין האישה טענה כי היא זכאית לקבל את כל התכשיטים שקיבלה במתנה לטקס החינה שלהם, שהיו שמורים בכספת של הורי הבעל. הגבר טען להגנתו: "חגגנו חינה מפוארת כי זה היה חשוב לאשתי, זו הייתה עוד חתונה על כל המשתמע. 300 מוזמנים, הרבה מוזיקה ואלכוהול ובעיקר הטקס המסורתי בו מרעיפים על הכלה המון תכשיטי זהב משובצים יהלומים".

להגנתו טען הבעל כי מרבית התכשיטים נשכרו מחנות מיוחדת ואלו שלא הושאלו על ידי בני המשפחה למען הרושם של האורחים והקהל באינסטגרם. לעומת זאת, האישה סיפרה לעו"ד סולן מעולם לא שמעה על גרסה לפיה כל הטקס היה פיקציה, ואף טענה כי בידיה צילומי וידאו של טקס החינה בו היא מקבלת את התכשיטים ועונדת אותם. כמו כן, האישה גם מחזיקה מסמך לפיו היא קיבלה שרשרת ועליה 15 יהלומים, ששוויה כ-15 אלף שקלים. 

בבית המשפט הבעל טען: "הכל היה בשביל האינסטגרם, לא יותר מזה. הכל היה הצגה אחת גדולה ולא היו תכשיטים באמת". בימים אלו, עו"ד סולן ביקשה מבית המשפט לצפות בווידאו ולקבוע את עמדתו, שכן האישה דורשת את התכשיטים או את ערכם הכספי. בני הזוג נשלחו לישוב סכסוך והם יפגשו כנראה בקרוב בבית המשפט למשפחה ובבית הדין הרבני.