גבר צעיר מטקסס, שבילה לילה עם חברים בבר מקומי, סיים את הערב כשהוא במעצר. על פי הדיווחים, האירוע התרחש בשנת 2019, כאשר דניאל רולס עזב את הבר שיכור לגמרי, התנהג באלימות והרביץ לגבר אחר שהיה בחניון. הגבר איתו הוא נאבק, רוברט הנריקסון, נפצע בראשו ונזקק לטיפול רציני, לאחריו הוא החליט לתבוע את רולס שהכה אותו. אתמול (ראשון) נקבעה החלטת בית המשפט המפתיעה. 

שני הגברים בילו ושתו הרבה אלכוהול בבר המקומי La Fogata Mexican Grill, וכאשר הגיעו לחניון החלו בוויכוח בנוגע ל"חנייה עקומה", שהוביל לאלימות. כחלק מהתביעה הנריקסון הפצוע טען כי הוא זכאי לפיצוי על הטיפול ועוגמת הנפש, אך בית המשפט דווקא חשב שיש אשמים אחרים בסיפור. באתר החדשות Houston Chronicle, נטען כי השופט קבע שהאשם באירוע הוא דווקא הבעלים של הבר, לורדס גלינדו, והברמן שהיה באירוע, שאפשרו לשני הלקוחות לשתות יתר על המידה. 

כמו כן, בכתב התביעה רולס הצליח להוכיח כי גם החניון לא היה מספיק בטוח מפני הסכנות שעלולות להיגרם ללקוחות שיכורים. בעקבות כך, בית המשפט המחוזי 109 שבאנדרוז פסק לטובתו של רולס, על אף שהבעלים של הבר אפילו לא טרח להגיע לשימוע. מרגע החלטת השופט נקבע כי לבעלי הבר יש 30 ימים לערער על ההחלטה, ולא הם יצטרכו לזכות את רולס ב-5.5 מיליון דולר.