ג'ון טידגן, כיום בן 57, היה החשוד העיקרי ברצח של חברו הטוב בריאן מק'גרי בשנת 1989, כשדמו נמצא על קנה כלי הרצח ועל כיס המכנס של הקורבן. על אף הממצאים, טידגן מעולם לא הודה באשמה ואף טען כי אינו זוכר מה קרה בלילה בו בוצע הירי. השופט בפרשה הסתפק בראיות הפורנזיות וקבע כי טידגן הוא הרוצח, ומאז הוא בילה כ-32 שנות מאסר. צפו בטקס הנישואין בין האחות של הקורבן לחשוד העיקרי: 

 מק'גרי הקורבן היה אח למחצה של קריסטל סטראוס, שהאמינה בכל ליבה לאורך כל השנים כי טידגן הוא לא הרוצח. כשהוא רק נכנס לכלא, סטראוס שלחה לחשוד מכתב בו היא כתבה לו שהיא מאמינה וסולחת לו, והמשיכה להתמיד בגרסתה. לפני כחמש שנים סטראוס וטידגן יצרו קשר זה עם זו החלו להתכתב, כאשר הרגישו במשותף את  האובדן הגדול על לכתו על מקג'רי. 

"פשוט התחלנו לדבר והכאב הגדול התעורר וחיבר בנינו", סיפר סטראוס. על אף שהחשוד כבר ריצה כ-32 שנות מאסר, הוא שוחרר בשבוע שעבר לאחר ערור על התיק, והוא עשוי להגיע למשפט חוזר. מתוך הקשר האינטימי שהתפתח בין החשוד ברצח לאחותו של הקורבן, השניים החליטו לנצל את ההזדמנות בה טידגן נמצא במעצר בית ונישאו זה לזו בטקס מצומצם ומרגש. 

כמו כן, בסוף החודש הדיון המחודש בתיק עשוי להתחדש, בתקווה שטידגן יצליח להוכיח את חפותו. "אני מאמין בכל ליבי שלא עשיתי את זה. על אף שאני לא באמת זוכר מה קרה באותו הלילה, אני יודע שלא היו עליי כוויות של אבק שריפה, שום שאריות ירי, שום דם או שריטות ושום סימן עליי או על הבגדים שלי", טען החשוד.