בדרך כלל קשה לגלות שבן או בת הזוג מנהלים רומן מאחורי הגב, אך הפעם הגבר הבוגד פשוט חשף זאת בעצמו בלי כוונה. משתמשת הטיקטוק, ביילי האנטר, סיפרה באפליקציה את הסיפור ההזוי, שהחל כשבן זוגה אמר בבירור מתוך שינה את שמה של המאהבת. מכאן העניינים רק הלכו והסתבכו.

הגבר הבוגד חשף את שם המאהבת מתוך שינה (צילום: טיקטוק)

למרות שבדרך כלל קצת קשה להבין כשמישהו מדבר מתוך שינה, האנטר סיפרה כי שמה של האישה האחרת נאמר במלואו, והיא החליטה לחפש אחריה. "קמתי מהמיטה וחיפשתי את הבחורה הזאת בפייסבוק, אבל ראיתי שהיא נשואה ושיש לה ילדים אז לא חשבתי על זה יותר מדי", אמרה הצעירה. למחרת בבוקר, האנטר החליטה לעמת את בן זוגה עם הסיפור, אך הוא טען שזו סתם בחורה שהכיר בתיכון. 

על אף שהכל היה נראה תמים למדי, האנטר לא השתכנעה והחליטה לשלוח הודעה לאישה לברר אם היא יצרה קשר לאחרונה עם בן זוגה, אך התגובה שלה הייתה תוקפנית ועוררה אף יותר את החשד. "היא ישר תקפה ואמרה לי שאני אקסית משוגעת, אבל אני לא אקסית אני בת הזוג שלו, הוא גר בבית שלי ואני אפילו משלמת לו על חשבון הטלפון", סיפרה האנטר. 

בשלב זה האנטר החליטה לחפור עוד יותר והסתכלה ברישומי הטלפון שלו, שרק היא יכולה לצפות בהם כי היא בעלת המנוי. ברשימת השיחות הופיעה שיחה אחת חשודה של 45 דקות עם מספר לא מזוהה, והאנטר כבר הרכיבה את הפאזל. הצעירה ביקשה מבן זוגה לעזוב את הבית, אך זה המשיך בתירוצים והתחנן בפניה שלא תיפרד ממנו כיוון ש"אין לו לאן ללכת".