אין מי מאיתנו שלא ביקר בשדה התעופה, שלח על המסוע את המזוודות ותהה לעצמו מה עלה בגורלן – איך הן הגיעו אל בטן המטוס, איך הן ירדו ביעד וכיצד הן הגיעו בחזרה אל המסוע במדינה אחרת. משתמש טיקטוק, שעובד בנמל תעופה, חשף את התעלומה הגדולה והציג לגולשים מה הדרך המעניינת שעוברות המזוודות מהרגע שנפרדנו מהן עד שנפגשנו איתן שוב.

זה מה שקורה למזוודות אחרי שאנחנו שולחים אותן לבטן המטוס (צילום: טיקטוק)

ידוע לנו שחלק מהפעמים המזוודות יוצאות ללא פגע, אך בחלק אחר הן נפגעות או מגיעות עם מרוסקות, מה שגורם לתהות איך מטפלים בהן בתהליך ההעברה. עד היום היה קשה לדעת מה קורה מאחורי הקלעים, אך בסרטון הוויראלי, שצבר לא פחות מ-49 מיליון צפיות!, העובד תיעד את עצמו מבצע את ההעברה שכל כך סקרנה רבים מאיתנו. 

העובד, סטפן, העלה את הסרטון וכתב: "המזוודה שלך היא אחת מתוך אלפים. אלפי נוסעים עוברים מדי יום. האם אתה חושב שהמזוודה שלך זוכה ליחס מיוחד? כנראה שלא". בסרטון אפשר לראות את העובד מעלה מסוע חשמלי אל בטן המטוס, עליו מונחת מזוודה אחת בכל פעם שנוסעת פנימה אל תוך תא המטען. בבטן המטוס ישב סטפן, הוריד את המזוודות מהמסוע והניח אותן אחת על השנייה בערימה. 

על אף שהתהליך עשוי להשתנות בין חברות תעופה שונות, הסרטון נתן לגולשים מושג כללי מה קורה אחרי שהם נפרדים מהמזוודות. "בואו נהיה אמיתיים, אף פעם לא האמנתי שהמזוודה שלי זוכה ליחס VIP", כתב אחד הגולשים, בעוד אחרים דווקא התרשמו מהטיפול הקפדני של סטפן בהעברת המזוודות וטענו כי דווקא מדובר ב"שיטה יעילה ובטיחותית".