ריילי סטיוארט בת ה-13 מאוסטרליה, משתמשת טיקטוק מושבעת, העלתה לגמרי כבדיחה סרטון בו היא מחזיקה בידה משולש אחד של החטיף האהוב "דוריטוס", שנמצא בשקית בצורה יוצאת דופן. הנערה הצעירה צילמה את המשולש הנפוח ושאלה: "האם מדובר בחתיכה שוות ערך או שעליי לאכול אותה?". עד מהרה הסרטון צבר מיליוני צפיות ותגובות של הגולשים שדווקא עודדו אותה למכור את החתיכה. מבלי שסטיוארט שמה לב, היא הצליחה לצבור סכומי כסף מטורפים, ואפילו חברת "דוריטוס" בעצמה תרמה את חלקה.

הדוריטוס ששווה 120 אלף דולר (צילום: טיקטוק)

אחרי שהמשולש הבודד הצליח לשבור את הרשת, סטיוארט הקשיבה להמלצות הגולשים והעלתה אותו למכירה פומבית באתר eBay. תחילה, הדוריטוס הוצע תמורת 0.99 דולר, אך לאט לאט צבר עוד הצעות – עד שהגיע למחיר של 100 אלף דולר. לאורך כל התהליך, מותג החטיפים עקב אחרי סטיוארט והתרשם מיכולות "התעוזה והרוח היזמית" שלה. כאות ההערכה, "דוריטוס" החליטה לתגמל את הנערה ב-20 אלף דולר נוספים!

"אלו היו ימים מעניינים בחייה של ריילי ומשפחתה ואנחנו אהבנו לעקוב מהצד אחרי הסיפור שלה", סיפרה ונדיטה פנדי, מנהלת השיווק הראשית של החברה. כמו כן, היא הוסיפה כי היצירתיות של סטיוארט ואהבתה לחטיף הצליחו להרשים את החברה ולכן בחרו להעניק לה במתנה את סכום הכסף הגדול. כמו כן, בראיון לאתר החדשות המקומי 9News, סטיוארט סיפרה: "באמת תכננתי לאכול את החתיכה, אבל אז חשבתי לשמור אותה ליותר מאוחר, ועל הדרך צילמתי כבדיחה לטיקטוק. לא האמנתי לאן זה יתפתח".