מכירים את הגברים האלה שאומרים "אנחנו בהריון"? או "אנחנו בשבוע 12?", אז יש כמה גברים שהפסיקו רק לדבר והחליטו לנסות לחוות בעצמם איך זה מרגיש להיות לסחוב תינוק בבטן. אבות לעתיד, שרצו לחוות את התחושה הקשה של האישה, החליטו לחבר לבטנם אבטיח כבד ולהסתובב כך במשך תקופה מסוימת – והגולשים, ובעיקר הגולשות, די אהבו את הרעיון. צפו באתגר ההיריון הגברי:

אתגר ההיריון (צילום: טיקטוק)

משתמש טיקטוק בשם מאיטלנד האנלי, היה הראשון שהעלה לעמוד שלו סרטון בו הוא מדמה את תחושת ההיריון באמצעות אבטיח גדול וכבד. בסרטון שהחל את הטרנד הוויראלי אפשר לראות את האנלי שוכב על המיטה, כשאל הבטן שלו מחובר אבטיח בניילון נצמד ועוד שני מלונים, שדימו את החזה הנשי. בתיעוד אפשר לשמוע את בת זוגו של האנלי, משמיעה את צלצול השעון המעורר, שנתן לו את הסימן לנסות לקום מהמיטה. 

@maitlandhanley

This is the cheat code to cleaning up baby vomit ##fyp ##babyvomit ##babyhack ##cleaninghack ##watermelonchallenge

♬ STAY - The Kid LAROI & Justin Bieber

בהתחלה, האנלי השחצן התרומם כדי לנסות לקום בלי בעיה, אלא שאז הוא הבין את הקושי שבפעולה הפשוטה. בסרטון אחר אפשר לראות את חברו של משתמש הטיקטוק שופך נוזל צהוב על הרצפה, כאילו היה בנו הקטן, והאנלי נאלץ להתכופף עם כל קונסטרוקציית הפירות שבנה כדי לנקות את הרצפה. אחרי מספר ניסיונות כושלים, האנלי נשכב על הרצפה והחל להסתובב על הבטן, מה שאישה בהיריון לא הייתה יכולה לעשות. 

הגולשים אהבו מאוד את האתגר וחלקם החלו גם לנסות לאמץ את הרעיון ולעשות לעצמם כל מיני משימות יום יומיות, שהתגלו כקשות מאוד לתפעול עם בטן גדולה. הגולשות? הן נהנו להסתכל מהצד ולתת לבני הזוג שלהן לגלות לבד מה הן צריכות לעבור כל הדרך עד שהן מביאות תינוק לעולם.