בשנת 2007, כשהייתה רק בת שש, ילדה בשם תילן בלונדו עלתה לכותרות אחרי שהגיעה למקום הראשון ברשימת "100 הפנים היפות ביותר בעולם" של TC. עברו 14 שנים והיום בלונדו בת ה-20 עדיין נראית כמו מיליון דולר, חיה חיים של כוכבת, הייתה הפנים של מותגים כמו דולצ'ה גבאנה ולוריאל פריז, ומתגאה בקהילה של כ-4.3 מיליון עוקבים באינסטגרם שלה. 

תראו כמה שהיא יפה (צילום: Getty images)
תראו כמה שהיא יפה (צילום: Getty images)

תילן היא בתם של פטריק בלונדו, שחקן כדורגל בעברו, ושל ורוניקה לוברי, שהייתה גם היא דוגמנית כשהייתה צעירה. תילן התגלתה כבר כשהייתה בת שלוש, כאשר יום אחד הלכה עם אמה בשדרת שאנז אליזה ולפתע פנה אליה המעצב העל ז'אן פול גוטייה, שהבחין בה מרחוק ומיד זיהה את הפוטנציאל. תחילה אמה לא הסכימה להכניס את בתה הקטנה לתעשייה, אך כשהבינה את גודל ההזדמנות שנפלה בחלקה, היא החליטה ללכת על זה. 

מאותו הרגע תילן החלה להתפוצץ בעולם, וכאשר דורגה במקום הראשון ברשימת "הפנים היפות בעולם" המפורסמת, התהילה רק הלכה וגברה. עם זאת, כשהייתה בת 10 תילן הצטלמה לעיתון האופנה Vogue Paris, כשהיא לבושה בשמלת זהב, נעלי עקב ועל פניה הרבה איפור. הצילומים גררו תגובות וביקורת רחבה מצד הצופים, אך אמה מיהרה לקום להגנתה והסבירה שהכל היה מפוקח ובאישורה. 

ככל שהקריירה של תילן צמחה היא החלה לצבור לעצמה עוד ועוד מעריצים, שקיבלו את הכינוי "תילנרים", ועם השנים היא רק הלכה והשתבחה. כמו כן, בימים אלו תילן מנהלת זוגיות עם בחור בשם בן אטאל כבר במשך כשנה והיא ציינה כי משתדלת לחיות אורח חיים כמה שיותר פשוט. 

בראיון לאתר החדשות Telegraf, תילן הדגישה כי אורח החיים ההוליוודי שהיא חיה מאז שהייתה קטנה דווקא גרם לה לסלידה מסטריאוטיפ הרזון של דוגמניות. "אני לא מחפשת להיות רזה או להתאים את עצמי ל'הרואין שיק'. אם אני רוצה לאכול המבורגר אני אוכל ואני לא מתכוונת לשנות את זה לעולם", טענה.